به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 فروردین 99 [ 03:11]
    تاریخ عضویت
    1394-7-08
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    4,610
    سطح
    43
    Points: 4,610, Level: 43
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خاله قزي عزيز اگرچه قرار بود يكي دوماه فقط مقاله هارو بخونم و عمل كنم دارم ميخونم و خيلي سعيميكنم مطابق همون رفتار كنم ولي امروز اتفاقي افتاد كه بغض الان گلومو گرفته نميدونم رچيكار كنم با اين رفتار عجيبش: چند روز پيش بهم گفت با اقايون دوستوم حرف زدن كه عيد زميني با ماشين بريم فلان كشور ! من بهش همون موقع گفتم كه زميني خيلي سخت و خطرناكه و من اصلا راحت نيستم و مخالف زميني رفتنم ! گفتم بيشتر دوست داشتم بهم اول تصميمتو ميگفتي بعد با دوستات قرار ميزاشتين نه اينكه اول حرف بزنين بعد قرارتونو بهم بگي! خيلي با ملايمت و ارامش و با رعيت همه نكاتي كه دكتر حبشي تو كليد مرد بهش اشاره كرده،كه بهم گفت تو كاري نداشته باش قراار شده گير ندي بهم و چون مخارج ميخواييم كم باشه با ماشين ميريم! ناراحت بودم هم از نحوه سفر و هم از اينكه بازم قراره با جمع بريم مسافرت!
    تو اين چند روز ديگه در موردش حرف نزديم تا امروز كه با همون دوستامون رفتيم گردش كه اقاي دوست برگشت گفت خانمم ميگه من نميتونم با ماشين اينهمه راهو با بچه كوچيك برم و ابا هواپيما بريم كه در كمال ناباوري شوهرم گفت باشه هواپيما پرسو جو ميكنم هوايي بريم... تو دلم قيامتي شد بغض گلومو گرفت ازينكه من گفتني كه ماشين سخته هوايي خوبه گفت نميشه چون با دوستم حرف زديم ميخواييم مخارج كم باشه ولي تا دوستش اينو گفت بهشون اون جوابو داد ... هرچي فكر ميكنم ميبينم من طوري ازش درخواست نكرده بودم كه به اقتدارش بر بخوره و بهم نه گفته در حالي كه به دوستش همون جوابيو داد كه من ارزوم بود به من بدهاز طرف ديگه هم يه مشكلم اينه كه دوتايي تنها بريم مسافرت نه با كس ديگه يه جور برام عقده شده انگار دوتايي رفتن سه ساله كه نامزدم عيد ها با دوستاش يا خانوادش رفتيم به اصرارش امسال ميخوام حرف من باشه ديگه مثل اوايل باهاش دوتايي بودني زيادم خوش نميگذره نسبت به جمع بودني ولي با اين حال يه جورايي عقده شده واسم ميشه بگين چيكار كنم؟؟ خواهش ميكنم بگين كجاي كارم اشتباهه من كه دارم خيلي رعايت ميكنم خيلي خيلي زياد

  2. کاربر روبرو از پست مفید sara94sara تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 16 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با اين شكست عاطفي همه زندگيم به هم ريخته
    توسط sahand745 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 تیر 92, 08:50
  2. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  3. ايا من شكست خوردم؟
    توسط reza12 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 شهریور 89, 01:23
  4. دلم شكست
    توسط ostadyoung در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مرداد 88, 17:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.