عزیزم بنظرم مشکلت تقریبا واضحه یدور خودت نوشته هاتو بخون شاید بهتر متوجه شی
شوهرت وقتی میگه تو زنی من مردم منظورش دقیقا این نیست که ما با هم فرق داریم منظورش اینه تو اقتدار و مردونگی منو نادیده میگیری و اونم مجبوره جور دیگه ای نشون بده بنظرم اینجا لحن حرف زدنتم خیلیییی مهمه نباید دستوری صحبت کنی بذار احساس کنه اون تصمیم گیرندست چرا میخوای نشون بدی که تو تصمیم گیرنده ای ..پساین فقط تو نیستی که حس میکنی به خواسته هات نمیرسی اونم هست و فک میکنم این از تفاوت تو دیدگاهاتون ناشی میشه مثلا اون دوس داره بیشتر تو جمع باشه تو برعکس...
میشه خیلی بازترش کرد
همیشه لبخند بزن......
برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..
علاقه مندی ها (Bookmarks)