به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    یک ایراد عمده ای که به زوجین جوان وارد هست اینکه تلاش بسیار زیاد و انرژی زیادی میگذارند تا طرف مقابل را مجاب کنند انطور که دوست دارند رفتار بکنند همانگونه که من فکر میکنم تو باید فکر کنی نظر بدهی رفتار کنی حرف بزنی لباس بپوشی و...... حالا هر فردی با روش خودش اقایون با عصبانیت و پرخاشگری و کتک زدن و تحقیر و توهین و فشار عصبی وارد کردن و خانوم ها هم با چرب زبانی و استفاده از ظرفیت جنسی و .... به روش های مختلف اینکار را انجام میدهیم و تصور میکنیم زندگی همانند میدان جنگی است که باید برنده شویم و اگر برنده نباشیم پس بازنده هستیم!!!

    تفکر شما و شوهرتان هم شوربختانه به همین منوال هستش که اصلا درست نیست و نتیجه ای که در پی داره همین وضعیت شماست که در آن قرار دارید.لطفا این قالب فکری را دور بریزید

    شوهرم در حالي كه عصبيه ولي خيلي ساده هست و اگه يه زن زبون باز و با سياستي بودم حتما الان ازش مرديو ساخته بودم كه دلم ميخواست ولي چيكار كنم كه نميتونم راهشو بلد نيستم
    نوشته آبی شما نشان از نا آگاهی شما از ظرفیتی که دارید بعنوان یک زن و نیرویی که در شما نهفته شده لفظ شما در مورد اینجور خانوم ها که بشخصه برایشان احترام بسیار زیادی قائل هستم چون از قدرت انعطاتف و تیزهوشی بالایی برخوردارند با نگاه تحقیر آمیز هستش درصورتی که اینگونه بانوان قدرتمند شجاع خانواده دوست هستند که همه تلاششان را بکار میبرند برای حفظ آرامش در خانواده شان.قدرت یک بانو در احساساتی که خداوند در وجودش قرار داده است نهفته می باشد و نقطه ضعف آقایون دقیقا همین مورد احساسات است.
    مقالات معرفی شده در تایپیک را مطالعه کنید
    http://www.hamdardi.net/thread34206-2.html#post340222

    تایپیک بانو مریم123 گرامی در مورد داشتن سیاست های زنانه
    http://www.hamdardi.net/thread-23387.html

    اگر یک مسیر را 1000 بار هم طی کنی بازهم همان نتیجه را میگیری برای تغییر مسیر زندگیت باید اول خودت تغییر بکنیپس مقالات را بخوان و در زندگیت بکار بگیر صبور باش قبل از اینکه صحبتی بکنید یا حرکتی انجام بدهید به این فکر کنید که این حرف یا حرکت من چه نتیجه مثبتی در زندگیم خواهد داشت.اولویت اول حفظ آرامش در زندگی قرار بدهید از بحث کردن جدا خودداری کنید دنبال این نباش با توضیح دادن و صحبت های طولانی به نتیجه برسید.

    در مورد قسمت سبز رنگ قرار نیست شوهر شما همانی بشوند که شما دوست دارید ایشون یک شخصیت مستقل هستند این را بیاموزید. هرچند در زندگی متاهلی که زن و مرد در کنار هم حضور دارند ولی دارای شخصیت و تفکر و عقاید مستقل هستند قرار نیست زن و شوهر دقیقا شبیه به هم باشند همانقدر که شما دوست داری شوهرت را تغییر بدهی مطمئنا اشتیاق شوهر شما نسب به اینکه بر شما تسط پیدا بکند بخاطر مرد بودن ایشون بسیار زیادتر از شماست.

    توصیه بنده برای شما اینه بجای ادامه دادن تایپیک حداقل روزانه 1ساعت وقت بگزارید برای مطالعه مقالات معرفی شده مطمئن باشید بعد از مدت کوتاهی خواندن مقالات و بکار بردنشان نتیجه بسیار خوبی میگیرید بشرطی که پیش زمینه این را نداشته باشید که شوهرتان را تغییر بدهید و برنده این میدان باشید.
    توی زندگی مشترک چیزی به اسم برنده و بازنده وجود نداره یا دونفری میبرید یا این هر جفت شما می بازید

    1.اعتماد بنفس شوهرتان را تقویت کنید.
    2.از بحث کردن های طولانی هرچند حق با شما باشد خودداری کنید
    3.مقاله رفتار جراتمندانه را مطالعه کنید
    4.شوهرت نیاز داره بعنوان یک مرد جایگاهش مشخص باشه سعی کن شوهرت را در زندگی اولویت اول قرار بدهی
    5.جلوگیری از بوجود آمدن هرگونه بحث و تنشی که منجر به عصبانیت و خدایی نکرده بی احترامی بشود.
    6.و در آخر یک کاغذ بردار بالای کاغذ اسم خودت را بنویس و پایین کاغذ اسم شوهرت خصوصیات مثبت و منفی خودت و شوهرت را منصفانه بنویس.مسلما ایشون خصوصیات مثبت زیادی داشته که شما قبولش کردی اون خصوصیات را برای خودت بزرگ کن و با ذره بین تماشایشان بکن و خصوصیات منفی ایشون را نبین تا میتوانی تشویقش کن مخصوصا در مورد رفتار های خوبی که داره و خصوصیات مثبتی که داره شوهرت نیاز داره از طرف شما مورد تائید و تشویق قرار بگیره صبور باش عجله نکن نوبت شما هم میشه تصور کن داری توی بانک پس انداز میکنی بعد چند ماه میتوانی از این اندوخته ای که داری برداشت بکنید.

    در زندگی یاد بگیر از شوهرت انتظار نداشته باشی
    http://www.hamdardi.net/thread-22541.html#post208270

    خوادن و بکار بردن این مهارت باعث میشه مقدار بسیار زیادی از مشکلاتی که داره رفع بشه
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : شنبه 09 آبان 94 در ساعت 11:30

  2. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    user0 (دوشنبه 18 آبان 94), نارجیس (شنبه 09 آبان 94)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 فروردین 99 [ 03:11]
    تاریخ عضویت
    1394-7-08
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    4,610
    سطح
    43
    Points: 4,610, Level: 43
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    درود بانو

    یک ایراد عمده ای که به زوجین جوان وارد هست اینکه تلاش بسیار زیاد و انرژی زیادی میگذارند تا طرف مقابل را مجاب کنند انطور که دوست دارند رفتار بکنند همانگونه که من فکر میکنم تو باید فکر کنی نظر بدهی رفتار کنی حرف بزنی لباس بپوشی و...... حالا هر فردی با روش خودش اقایون با عصبانیت و پرخاشگری و کتک زدن و تحقیر و توهین و فشار عصبی وارد کردن و خانوم ها هم با چرب زبانی و استفاده از ظرفیت جنسی و .... به روش های مختلف اینکار را انجام میدهیم و تصور میکنیم زندگی همانند میدان جنگی است که باید برنده شویم و اگر برنده نباشیم پس بازنده هستیم!!!

    تفکر شما و شوهرتان هم شوربختانه به همین منوال هستش که اصلا درست نیست و نتیجه ای که در پی داره همین وضعیت شماست که در آن قرار دارید.لطفا این قالب فکری را دور بریزید


    نوشته آبی شما نشان از نا آگاهی شما از ظرفیتی که دارید بعنوان یک زن و نیرویی که در شما نهفته شده لفظ شما در مورد اینجور خانوم ها که بشخصه برایشان احترام بسیار زیادی قائل هستم چون از قدرت انعطاتف و تیزهوشی بالایی برخوردارند با نگاه تحقیر آمیز هستش درصورتی که اینگونه بانوان قدرتمند شجاع خانواده دوست هستند که همه تلاششان را بکار میبرند برای حفظ آرامش در خانواده شان.قدرت یک بانو در احساساتی که خداوند در وجودش قرار داده است نهفته می باشد و نقطه ضعف آقایون دقیقا همین مورد احساسات است.
    مقالات معرفی شده در تایپیک را مطالعه کنید
    http://www.hamdardi.net/thread34206-2.html#post340222

    تایپیک بانو مریم123 گرامی در مورد داشتن سیاست های زنانه
    http://www.hamdardi.net/thread-23387.html

    اگر یک مسیر را 1000 بار هم طی کنی بازهم همان نتیجه را میگیری برای تغییر مسیر زندگیت باید اول خودت تغییر بکنیپس مقالات را بخوان و در زندگیت بکار بگیر صبور باش قبل از اینکه صحبتی بکنید یا حرکتی انجام بدهید به این فکر کنید که این حرف یا حرکت من چه نتیجه مثبتی در زندگیم خواهد داشت.اولویت اول حفظ آرامش در زندگی قرار بدهید از بحث کردن جدا خودداری کنید دنبال این نباش با توضیح دادن و صحبت های طولانی به نتیجه برسید.

    در مورد قسمت سبز رنگ قرار نیست شوهر شما همانی بشوند که شما دوست دارید ایشون یک شخصیت مستقل هستند این را بیاموزید. هرچند در زندگی متاهلی که زن و مرد در کنار هم حضور دارند ولی دارای شخصیت و تفکر و عقاید مستقل هستند قرار نیست زن و شوهر دقیقا شبیه به هم باشند همانقدر که شما دوست داری شوهرت را تغییر بدهی مطمئنا اشتیاق شوهر شما نسب به اینکه بر شما تسط پیدا بکند بخاطر مرد بودن ایشون بسیار زیادتر از شماست.

    توصیه بنده برای شما اینه بجای ادامه دادن تایپیک حداقل روزانه 1ساعت وقت بگزارید برای مطالعه مقالات معرفی شده مطمئن باشید بعد از مدت کوتاهی خواندن مقالات و بکار بردنشان نتیجه بسیار خوبی میگیرید بشرطی که پیش زمینه این را نداشته باشید که شوهرتان را تغییر بدهید و برنده این میدان باشید.
    توی زندگی مشترک چیزی به اسم برنده و بازنده وجود نداره یا دونفری میبرید یا این هر جفت شما می بازید

    1.اعتماد بنفس شوهرتان را تقویت کنید.
    2.از بحث کردن های طولانی هرچند حق با شما باشد خودداری کنید
    3.مقاله رفتار جراتمندانه را مطالعه کنید
    4.شوهرت نیاز داره بعنوان یک مرد جایگاهش مشخص باشه سعی کن شوهرت را در زندگی اولویت اول قرار بدهی
    5.جلوگیری از بوجود آمدن هرگونه بحث و تنشی که منجر به عصبانیت و خدایی نکرده بی احترامی بشود.
    6.و در آخر یک کاغذ بردار بالای کاغذ اسم خودت را بنویس و پایین کاغذ اسم شوهرت خصوصیات مثبت و منفی خودت و شوهرت را منصفانه بنویس.مسلما ایشون خصوصیات مثبت زیادی داشته که شما قبولش کردی اون خصوصیات را برای خودت بزرگ کن و با ذره بین تماشایشان بکن و خصوصیات منفی ایشون را نبین تا میتوانی تشویقش کن مخصوصا در مورد رفتار های خوبی که داره و خصوصیات مثبتی که داره شوهرت نیاز داره از طرف شما مورد تائید و تشویق قرار بگیره صبور باش عجله نکن نوبت شما هم میشه تصور کن داری توی بانک پس انداز میکنی بعد چند ماه میتوانی از این اندوخته ای که داری برداشت بکنید.

    در زندگی یاد بگیر از شوهرت انتظار نداشته باشی
    http://www.hamdardi.net/thread-22541.html#post208270

    خوادن و بکار بردن این مهارت باعث میشه مقدار بسیار زیادی از مشکلاتی که داره رفع بشه
    ممنونم بخاطر راهنمايي كامل و وقتي كه گزاشتين، ولي من چند جا نميفهمم چطور ميتونم چيزايي رو كه گفتينو انجام بدم. مثلا چطور اعتماد بنفس همسرمو افزايش بدم؟! به اين نكته كه زندگي مشترك برنده بازنده نبايد داشته باشه اعتقاد دارم ولي چطور به همسرم هم اينو بايد بفهمونم؟ چطور بايد بفهمونم مرد بودن به اين معني نيست كه برنده اي و همه جا حرف حرف تو بايد باشه.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط (آسمانی آبی) نمایش پست ها
    سارا جان به نظر من اگه شما همسرت رو به خاطر خودش بخوای ، باید به علایقش هم احترام بزاری خب و درجهت رسیدن به اونا باهاش همگام شی خودتم

    ولی اگه به خاطر خودت دوسش داری آره در اینصورت میتونی تغییرش بدی

    به نظر من هرجور که هست قبولش داشته باش

    من از فوتبال متنفرم ، ولی چون همسرم دوس داره واسه همین هروقت قراره بازیه فوتباله تیمی که دوس داره پخش بشه بهش پیشنهاد میدم کلی تخمه بگیره تا خونه مثل استادیوم شه
    تازه چون همسرم بدش میاد اونموقه دقت به خرج بده در ریختن آشغاله تخمه به بشقاب ، به جای مبل میشینیم رو زمین و رو کف زمین یه زیر انداز پهن میکنم میگم آشغالشو پرت کنیم هوا

    دیروز که فوتبال بود برادر شوهرمم اومده بود خونه ما چون خانومش میگه وای پاتو رو میز نزار ، وقتی چیزی میخوری هواست پرته فوتبال میشه خونه رو کثیف میکنی و صداشو تا ته نده سرمون رفت و اله و بله و از این حرفا .....

    همراهیش کن همسرتو تا همه جا اونم دوس داشته باشه همراهش باشی
    ممنونم عزيزم بخاطر وقتي كه گذاشتي ، خيلي سخته همش از خواسته هام بزنم تا شوهرم راضي باشه يا كارايي رو كه ازارم ميده رو بخاطرش تحمل كنم تا ازم راضي باشه...ولي منم به اين نتيجه رسيدم كه بايد باهاش همراه باشم تا به نتيجه برسم. صبر زياد ميخواد ولي فكر كنم خيلي بهتر از غر غر كردن باشه...ولي يه چيز كه ازارم ميده و گاهي عصبيم ميكنه اينه كه تا كي همش من بايد مراعاتشو بكنم و اون كيف كنه ؟ پس زن مگه حق رسيدن به خواسته هاشو نداره؟!تا كي بايد من از خواسته هام بزنم و با اون هراه باشم؟ نكنه اين به يه عادت تبديل بشه و شوهرم نفهمه و ببخشين پر رو تر بشه ؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره زیبا نمایش پست ها
    سلام عزیزم امیدوارم با اینجا اومدنت بسیار مقاله و مشکلات تالار رو بخونی تا از تجارب دیگران استفاده کنی و زندگی لذت بخش بی دعوایی رو داشته باشی
    از نوشتهات متوجه شدم مرد شما بسیار شمارو دوست داره و بسیار با مسولیت هست اما شما با ندونم کاریهات داری همه چیز خراب میکنی
    دختر خوببهترین و جامع ترین راهکار برا شما گوش دادن به سخنرانی های دکتر حبشی بخصوص کلید مرد ایشون هست حتما حتما دانلود کن زندگیت زیر رو میشه ایشالله
    ازتمیخام وقتی گوش کردی بیا اینجا کارهای اشتباهت رو بگو
    تمام چیزهاییکه میگه اگه رعایت کنی مرد مومت میشه شک نکن
    دقيقا دريت متوجه شدين ... اقتدار مرد و كليد مرد رو كه گوش دادم به خيلي از اشتباهام پي بردم...من اقتدار مردمو زير سوال بردم... هميشه مخصوصا اون اوايل هر وقت كاريو كه دوس داشتمو نميكرد گريه ميكردم !وقتي بخاطر اختلاف فرهنگيمون با خانوادشون خيلي از رفتاراشون بنظرم بد ميومد ميامدم و به خود شوهرم گلايه از رفتار خانوادش ميكردم!درخواستامو خيلي رك بهش ميگفتم و ازش ميخواستم و اگر نميشد قيافه ميگرفتم يا ناخوداگاه چهرم بهم ميريخت!ميدونم اشتباهم زياد بود ولي خوب خيلي وقتا هم باهاش كنار اومدم مثلا همين تو دو و نيم سال عقدمون باهاش اكثر مسافرتارو با جمع رفتيم تقريبا هشتاد نود درصدشونو با جمع دوستا يا فاميلاش رفتيم بعد اين سالها ميگم خوب من كه باهاش راه اومدم و به خواسته اون با جمع رفتم حالا اون چرا اينو نميفهمه و رفته رفته بيشترم طالب جمع رفتن ميشه؟! ميترسم نكنه اگه خواسته هامو نگم و باهاش تو همه جا راه بيام و چشم بگم رفته رفته بد عادت بشه ؟؟؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط hana 68 نمایش پست ها
    سلام
    میدونی چرا تاکید کرده ک من مردم تو زن.... فقط چون اقتدارش و حفظ نکردی و مرد بودنش رو نادیده گرفتی اشتباهی ک همه ما ممکنه بکنیم
    باید آشتی کنی و با بر نامه ریزی این چیزایی ک ناراحتت میکنه براش شرح بدی نگی ی بار گفتم و دیگه نمیگم اونقدر ک اثر کنه بگی

    مثلا بگی دوس دارم بری با دوستات بیرون چون وقتی بر میگردی با روحیه ای و من با روحیه بودنت و دوس دارم ولی ای کاش قبل از تصمیم صد در صد بگیری بام مشورت کنی ک خودم بد رقت کنم یا اینکه احساس کنم تو شاد شدنت با دوستات منم صحیمم دوس دارم به دوستات نگی حتما میام و بیای بهم بگی و بعد خبر قطعیت. بهشون بدی
    یا اینکه وقتی عصبی میشی بعدش آروم شدی بیا پیشم آخه نمیدونی چقدر بغل گرفتنت آرامش بهم میده
    بذار متوجه بشه ک اونو میخوای ولی تارومار ولی صمیمی تر ولی پر گفتگو تر
    وقتی بات مشورت میکنه حتی اگه جوابت نه هست یا مخالفی درجا نه نیار ازش سوال کن خودت چ دوس داری چرا دوس داری ب نظرت چ جوری بشه بهتره؟
    بذار مطمئن باشه درکش کردی حرفای گوش کردی اگه اینجا بگی ک مخالفی واسه این دلیل اونم حرفات گوش میده حتی اگه مخالفی اما میبینی مشتاقه بله ازت بشنوه بگو فک کنم نیم ساعت دیگه میگم نظرمو

    - - - Updated - - -

    سلام
    میدونی چرا تاکید کرده ک من مردم تو زن.... فقط چون اقتدارش و حفظ نکردی و مرد بودنش رو نادیده گرفتی اشتباهی ک همه ما ممکنه بکنیم
    باید آشتی کنی و با بر نامه ریزی این چیزایی ک ناراحتت میکنه براش شرح بدی نگی ی بار گفتم و دیگه نمیگم اونقدر ک اثر کنه بگی

    مثلا بگی دوس دارم بری با دوستات بیرون چون وقتی بر میگردی با روحیه ای و من با روحیه بودنت و دوس دارم ولی ای کاش قبل از تصمیم صد در صد بگیری بام مشورت کنی ک خودم بد رقت کنم یا اینکه احساس کنم تو شاد شدنت با دوستات منم صحیمم دوس دارم به دوستات نگی حتما میام و بیای بهم بگی و بعد خبر قطعیت. بهشون بدی
    یا اینکه وقتی عصبی میشی بعدش آروم شدی بیا پیشم آخه نمیدونی چقدر بغل گرفتنت آرامش بهم میده
    بذار متوجه بشه ک اونو میخوای ولی تارومار ولی صمیمی تر ولی پر گفتگو تر
    وقتی بات مشورت میکنه حتی اگه جوابت نه هست یا مخالفی درجا نه نیار ازش سوال کن خودت چ دوس داری چرا دوس داری ب نظرت چ جوری بشه بهتره؟
    بذار مطمئن باشه درکش کردی حرفای گوش کردی اگه اینجا بگی ک مخالفی واسه این دلیل اونم حرفات گوش میده حتی اگه مخالفی اما میبینی مشتاقه بله ازت بشنوه بگو فک کنم نیم ساعت دیگه میگم نظرمو
    ممنونم ,درسته كه اقتدارشو زير سوال بردم ، باهاش همون شب اشتي كردم و تو اس بهش گفتم كه حق با تو هست من هر جا با تو باشم بهم خوش ميگذره چه دوتايي چه جمع!! اونم خيلي خوشحال شد و قضيه ختم شد ولي در اصل اينطور نيست يجورايي گردش دونفره واسم عقده شده!منم عادت كردم به جمع رفتن با دوستا طوري كه از شما چه پنهون جمع رفتني بيشتر خوش ميگذره ديگه بهم ولي خوب دونفره رفتن عقده شده واسم نميدونم شوهرم قراره به خواستم ارزش بزاره يا نه تا اخر عمرم بايد همينطوري هرچي ميگه من بگم چشم و خواسته هامو بگور ببرم😔😔😔🌹🌹🌹


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با اين شكست عاطفي همه زندگيم به هم ريخته
    توسط sahand745 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 تیر 92, 08:50
  2. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  3. ايا من شكست خوردم؟
    توسط reza12 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 شهریور 89, 01:23
  4. دلم شكست
    توسط ostadyoung در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مرداد 88, 17:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.