به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 تیر 99 [ 14:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    7,678
    سطح
    58
    Points: 7,678, Level: 58
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 116 در 79 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام
    میدونی چرا تاکید کرده ک من مردم تو زن.... فقط چون اقتدارش و حفظ نکردی و مرد بودنش رو نادیده گرفتی اشتباهی ک همه ما ممکنه بکنیم
    باید آشتی کنی و با بر نامه ریزی این چیزایی ک ناراحتت میکنه براش شرح بدی نگی ی بار گفتم و دیگه نمیگم اونقدر ک اثر کنه بگی

    مثلا بگی دوس دارم بری با دوستات بیرون چون وقتی بر میگردی با روحیه ای و من با روحیه بودنت و دوس دارم ولی ای کاش قبل از تصمیم صد در صد بگیری بام مشورت کنی ک خودم بد رقت کنم یا اینکه احساس کنم تو شاد شدنت با دوستات منم صحیمم دوس دارم به دوستات نگی حتما میام و بیای بهم بگی و بعد خبر قطعیت. بهشون بدی
    یا اینکه وقتی عصبی میشی بعدش آروم شدی بیا پیشم آخه نمیدونی چقدر بغل گرفتنت آرامش بهم میده
    بذار متوجه بشه ک اونو میخوای ولی تارومار ولی صمیمی تر ولی پر گفتگو تر
    وقتی بات مشورت میکنه حتی اگه جوابت نه هست یا مخالفی درجا نه نیار ازش سوال کن خودت چ دوس داری چرا دوس داری ب نظرت چ جوری بشه بهتره؟
    بذار مطمئن باشه درکش کردی حرفای گوش کردی اگه اینجا بگی ک مخالفی واسه این دلیل اونم حرفات گوش میده حتی اگه مخالفی اما میبینی مشتاقه بله ازت بشنوه بگو فک کنم نیم ساعت دیگه میگم نظرمو

    - - - Updated - - -

    سلام
    میدونی چرا تاکید کرده ک من مردم تو زن.... فقط چون اقتدارش و حفظ نکردی و مرد بودنش رو نادیده گرفتی اشتباهی ک همه ما ممکنه بکنیم
    باید آشتی کنی و با بر نامه ریزی این چیزایی ک ناراحتت میکنه براش شرح بدی نگی ی بار گفتم و دیگه نمیگم اونقدر ک اثر کنه بگی

    مثلا بگی دوس دارم بری با دوستات بیرون چون وقتی بر میگردی با روحیه ای و من با روحیه بودنت و دوس دارم ولی ای کاش قبل از تصمیم صد در صد بگیری بام مشورت کنی ک خودم بد رقت کنم یا اینکه احساس کنم تو شاد شدنت با دوستات منم صحیمم دوس دارم به دوستات نگی حتما میام و بیای بهم بگی و بعد خبر قطعیت. بهشون بدی
    یا اینکه وقتی عصبی میشی بعدش آروم شدی بیا پیشم آخه نمیدونی چقدر بغل گرفتنت آرامش بهم میده
    بذار متوجه بشه ک اونو میخوای ولی تارومار ولی صمیمی تر ولی پر گفتگو تر
    وقتی بات مشورت میکنه حتی اگه جوابت نه هست یا مخالفی درجا نه نیار ازش سوال کن خودت چ دوس داری چرا دوس داری ب نظرت چ جوری بشه بهتره؟
    بذار مطمئن باشه درکش کردی حرفای گوش کردی اگه اینجا بگی ک مخالفی واسه این دلیل اونم حرفات گوش میده حتی اگه مخالفی اما میبینی مشتاقه بله ازت بشنوه بگو فک کنم نیم ساعت دیگه میگم نظرمو

  2. کاربر روبرو از پست مفید hana 68 تشکرکرده است .

    نارجیس (شنبه 09 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با اين شكست عاطفي همه زندگيم به هم ريخته
    توسط sahand745 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 تیر 92, 08:50
  2. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  3. ايا من شكست خوردم؟
    توسط reza12 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 شهریور 89, 01:23
  4. دلم شكست
    توسط ostadyoung در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مرداد 88, 17:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.