سلام
میدونی چرا تاکید کرده ک من مردم تو زن.... فقط چون اقتدارش و حفظ نکردی و مرد بودنش رو نادیده گرفتی اشتباهی ک همه ما ممکنه بکنیم
باید آشتی کنی و با بر نامه ریزی این چیزایی ک ناراحتت میکنه براش شرح بدی نگی ی بار گفتم و دیگه نمیگم اونقدر ک اثر کنه بگی
مثلا بگی دوس دارم بری با دوستات بیرون چون وقتی بر میگردی با روحیه ای و من با روحیه بودنت و دوس دارم ولی ای کاش قبل از تصمیم صد در صد بگیری بام مشورت کنی ک خودم بد رقت کنم یا اینکه احساس کنم تو شاد شدنت با دوستات منم صحیمم دوس دارم به دوستات نگی حتما میام و بیای بهم بگی و بعد خبر قطعیت. بهشون بدی
یا اینکه وقتی عصبی میشی بعدش آروم شدی بیا پیشم آخه نمیدونی چقدر بغل گرفتنت آرامش بهم میده
بذار متوجه بشه ک اونو میخوای ولی تارومار ولی صمیمی تر ولی پر گفتگو تر
وقتی بات مشورت میکنه حتی اگه جوابت نه هست یا مخالفی درجا نه نیار ازش سوال کن خودت چ دوس داری چرا دوس داری ب نظرت چ جوری بشه بهتره؟
بذار مطمئن باشه درکش کردی حرفای گوش کردی اگه اینجا بگی ک مخالفی واسه این دلیل اونم حرفات گوش میده حتی اگه مخالفی اما میبینی مشتاقه بله ازت بشنوه بگو فک کنم نیم ساعت دیگه میگم نظرمو
- - - Updated - - -
سلام
میدونی چرا تاکید کرده ک من مردم تو زن.... فقط چون اقتدارش و حفظ نکردی و مرد بودنش رو نادیده گرفتی اشتباهی ک همه ما ممکنه بکنیم
باید آشتی کنی و با بر نامه ریزی این چیزایی ک ناراحتت میکنه براش شرح بدی نگی ی بار گفتم و دیگه نمیگم اونقدر ک اثر کنه بگی
مثلا بگی دوس دارم بری با دوستات بیرون چون وقتی بر میگردی با روحیه ای و من با روحیه بودنت و دوس دارم ولی ای کاش قبل از تصمیم صد در صد بگیری بام مشورت کنی ک خودم بد رقت کنم یا اینکه احساس کنم تو شاد شدنت با دوستات منم صحیمم دوس دارم به دوستات نگی حتما میام و بیای بهم بگی و بعد خبر قطعیت. بهشون بدی
یا اینکه وقتی عصبی میشی بعدش آروم شدی بیا پیشم آخه نمیدونی چقدر بغل گرفتنت آرامش بهم میده
بذار متوجه بشه ک اونو میخوای ولی تارومار ولی صمیمی تر ولی پر گفتگو تر
وقتی بات مشورت میکنه حتی اگه جوابت نه هست یا مخالفی درجا نه نیار ازش سوال کن خودت چ دوس داری چرا دوس داری ب نظرت چ جوری بشه بهتره؟
بذار مطمئن باشه درکش کردی حرفای گوش کردی اگه اینجا بگی ک مخالفی واسه این دلیل اونم حرفات گوش میده حتی اگه مخالفی اما میبینی مشتاقه بله ازت بشنوه بگو فک کنم نیم ساعت دیگه میگم نظرمو








علاقه مندی ها (Bookmarks)