
نوشته اصلی توسط
Somebody20
ممنونم شیدا جون.
1.ولی تو همین تالار اگه دقت کرده باشی کسایی که رفتن سر خونه زندگیشون خیلی فرق داره راهنمایی هایی که میگیرن.یه جورایی باید بسوزن و بسازن چون رفتن سر خونه زندگیشون.
همین که به من میگن دقت کن چیکار داری میکنی هنوز نامزدین تصمیم درست بگیر .یعنی اینکه الان دستم خیلی بازتره تا اون موقع......
عزیزم،
دست کسی بازتره که دو ماهه عقد کرده، نه سه سال و نیم.
دست کسی بازتره که رابطه جنسی کامل با همسرش نداشته و جدایی و ازدواج مجددش راحت تره.
شما که الان فرقی با زن و شوهر کامل ندارید. اتفاقا الان جدا موندنتون دستت را بسته می کنه برای مدیریت زندگیت.
وقتی توی خونه خودت باشی، شوهرت می فهمه که خانمش خونه است باید بره خونه. شب باید سر زندگیش باشه، نه پای قلیون و بساط بازی با دوستاش و ....
می فهمه که دیگه ازدواج کرده و مسئول یک زندگیه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)