اصلا نروپیشش
حتی اگه ازت خواست...یه کم سرسنگین باش دختر..اون بایدازتوبخوادوازخداش باشه...
خودت رواینقدرآویزونش نکن...ببینم میتونی یانه؟
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
اصلا نروپیشش
حتی اگه ازت خواست...یه کم سرسنگین باش دختر..اون بایدازتوبخوادوازخداش باشه...
خودت رواینقدرآویزونش نکن...ببینم میتونی یانه؟
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
khaleghezey (شنبه 22 شهریور 93), mythicalgirl (یکشنبه 02 اسفند 94), SHahr-Zad (شنبه 22 شهریور 93), Somebody20 (شنبه 22 شهریور 93), فرهنگ 27 (شنبه 22 شهریور 93), هم آوا (یکشنبه 23 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)