به مظر من ادامه نده الان سنت کمه انرژی داری یه چند سال دیگه انرژی امروزو نخواهی داشت ممکنه یه بچه هم بیاد اونموقع هستش که همش باید بسوزی وبسازی البته نظر من زیاد کارسناسانه نیست حس درونمه که گفتم
تشکرشده 6 در 4 پست
به مظر من ادامه نده الان سنت کمه انرژی داری یه چند سال دیگه انرژی امروزو نخواهی داشت ممکنه یه بچه هم بیاد اونموقع هستش که همش باید بسوزی وبسازی البته نظر من زیاد کارسناسانه نیست حس درونمه که گفتم
Somebody20 (پنجشنبه 20 شهریور 93), هم آوا (یکشنبه 23 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)