به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    177
    امتیاز
    5,897
    سطح
    49
    Points: 5,897, Level: 49
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    337

    تشکرشده 305 در 123 پست

    Rep Power
    38
    Array

    حالم خوب نیست ازخودم متنفرم ازتحقیرهای شوهرم خسته شدم

    سلام
    من اینجایه تاپیک دیگه ام دارم اما به نتیجه نرسیده خیلی کم دوستان پست میذارن ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنیدحالم خیلی بده
    ازخودم متنفرم انگارکه ارامش ازمن فراریه 6ماه بودکه خیلی همه چی خوب شده بودزندگیمون اروم بوداماهمه چی بهم ریخت ازیه بحث کوچیک بامادرشوهرم شروع شد بعدازاون ادامه داره بحث های ما ویه روزدرمیون داریم بحث میکنیم
    شوهرم وقتی عصبانی میشه خیلی بددهنی میکنه علت حس تنفری که بخودم دارم هم تحقیرهای شوهرمه من ازش خواستم بیادخواستگاریم و4ساله که توهردعوا اینوازش میشنوم که توخودتوبه من قالب کردی من اگه مردبودم تورو نمیگرفتم همش بخودم لعنت ونفرین میفرستم که عاشقش شدم وازش چنین چیزی خواستم
    همش محل زندگیمو توسرم میزنه میگه توبچه فلان جایی درصورتیکه محل زندگی خودشون یه کم بالاترازمحل ماست اینقدربهم گفته که من هفته پیش بهش گفتم تومیدونستی من بچه کجاهستم امااگه فکرمیکنی من درشان شمانیستم برو سراغ یکی هم طرازخودتون درکمال پررویی گفت معلومه که میرم شک نکن که میرم
    خسته شدم
    خیلی بهم توهین وبی احترامی میکنه ازخودم بدم میاد انگارهیچ غروری ندارم به قیمت تحقیروتوهین موندم سراین خونه وزندگی دیروزظهرهرچی خواست بهم گفت منوخردکرد منو زیر حرفاش له کرد
    بعدشب اومده دستامو میبوسه میگه ببخشیدحرفای بدی بهت زدم چطوری ببخشمش اخه؟همین چهارشنبه گذشته ام کلی حرف بارم کردبعدشب اومدبوسه بارونم کردو بازگفت ببخشید حرفای زشت بهت زدم چکارکنم تامنوببخشی امابه فاصله 3روز باز همون توهین هاوتحقیرهارو تکرارکرد
    ازخودم متنفرم فکرمیکنم هیچ ارزشی ندارم هیچ خصلت خوبی ندارم ارزومه بمیرم به گذشته که فکرمیکنم میبینم خیلی توهین شده بهم خیلی تحقیرشدم وخودمومقصرمیدونم من چه چیزی تورفتارم دارم که باعث میشم اینقدربهم بی احترامی بشه؟ازخودم متنفرم

  2. 8 کاربر از پست مفید شاپرک 114 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 16 دی 93), khaleghezey (شنبه 20 دی 93), maedeh120 (یکشنبه 14 دی 93), sevil73 (یکشنبه 14 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), ٱرام دل (یکشنبه 14 دی 93), بارن (یکشنبه 14 دی 93), شمیم الزهرا (یکشنبه 14 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 09 دی 96, 12:15
  2. هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!
    توسط nargol در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 خرداد 91, 18:59
  3. +هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم(تورو خدا)
    توسط hamidgole در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 آبان 87, 13:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.