http://www.hamdardi.net/thread-30127.html
سلام. امیدوارم حالتون بهتر باشه.
این لینک که فرستادم رو یه نگاه کنید. حرفهای من رو نمیخواد بخونید. ولی حرفهای جناب اس سی آی رو بخونید. و ببینید آیا علایم سندروم سی سالگی رو دارید؟
ضمن اینکه آیا احساس تنگی نفس، ضربان قلب، عدم تمرکز، بدخوابی هم دارید؟
احساس کردم از حرفهاتون که از طرف دیگران کمی تحت فشار هستید برای ازدواج. درست فهمیدم؟ اگر چنینه، ممکنه لطفا بیشتر توضیح بدید؟ و اینکه آیا این قضیه مضطربتون میکنه؟
افکار خاصی که تکرار شونده هستند هم دارید؟
آیا مرتبا توی ذهنتون دادگاهی برپاست و دارید خودتون یا دیگران رو محاکمه میکنید؟
عامل خاص بیرونی ای در این 6 ماه بوده که باعث شده باشه ذهنیت " من به اندازه کافی خوب و دوست داشتنی و به دردبخور نیستم" بهتون دست بده؟ عامل درونی چطور؟
چیز خاصی هست که ازش واهمه داشته باشید؟ مثلا تنهایی، از دست دادن عزیزان، پیر شدن، مرگ، تاریکی و...؟
اینها رو ممکنه کمی توضیح بدید؟
ممنونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)