من نفهمیدم دقیقا مشکلتون چیه ، یعنی اینترنت گردی فقط میکنید تو این چند ماه؟!
چه کارهایی باید انجام بدید که تنبلی میکنید؟
یا کلا چون کاری ندارید وقتتون رو اینطوری تلف میکنید؟
یعنی منظورم اینه اگر کلا اینترنت قطع بشه (مثل چند روز پیش) آیا کاری یا برنامه ای چیزی هست که انجام بدید؟ اون چند روز که اینترنت قطع بود چیکار میکردید؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)