خب من خودم گفتم که دارم خودمو میشناسم تو یکی از تاپیکام گفتم که فهمیدم از بچگی علاقه دارم به بدبختی -
به اینکه بهم بی توجه باشن انگار غم یه لذتی داره الانم عادت دارم به غم
یکم تنبلی هم دارم ولی هف سال پیش که شوکه شدم از اون موقع همش دلم میخواست بخوابم فکر کنم از
اون موقع اینجوری شدم بیحالم حوصله کاریو ندارم برا همینه که
بیکار بودن سبب میشود دیگران برایتان کار جور کنند،
اما نه کاری که به درد شما بخورد؛ کاری که به درد آنها میخورد!
با توجه به تجربه و دیدن این جمله بنظرم آدم بیکار باشه نه نمیگه نه نمیاره برا بقیه تقریبا بی ارزش میشه پیش
خودشم بی ارزش میشه
چرا کاری نکردم؟؟/من فقط گزارش کارامو ندادم چرا نرفتم دنبال کار انقد گشتم!!!کار خوب نبود یا خیلی کم
میدادن یا محیطش خوب نبود الان نه مشکل مالی ندارم به اون تاپیک هم قبلا سر زدم کار اینترنتی هم دارم
باشه من تلاشامو میکنم و گزارش هم میام میدم که نگین کاری نکردی








علاقه مندی ها (Bookmarks)