به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 86

Hybrid View

  1. #1
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام خانوم parvaaz
    لطفا به صخبتهای من خوب توجه کنید
    اینکه شما فکر کردید که دوست پسر سایقتون زندست این از دو نوع بیماری روانی نشات میگیره
    با دچار وسواس اجباری شدید که در این حالت فرد میداند که رابطه یا تمام شده یا باید نمام شود ولی از روی وسواس فکری که دارد باز هم ادامه میدهد که با دارو حل میشود
    دوم دچار اختلالات هذیانی شده است که یعد از یک استرس شدید مثل فوت طلاق باعث این بیماری میشود
    انسان چون نمیتواند خودش رو با شزایظ فعلی وقف بدهد وارد دنیای تخیل میشود و
    تخیل جای دنیای واقعی رو
    می گیرذ سیستم واقعیت سنچی دچار مشکل میشود که اگر دنبال درمان نروید و با افسردگی همراه باشد موجب بیماری به نام سایکوتیک یا در موارد حاد تر اسکیزوفرنی میشود
    آیا شما موقع درس خواندن تمرکز هواس دارید؟
    آیا پرخاش گر هستید؟


    حالا سوال من از اون به اصطلاح دکتر اینه که میداند شما یه درمان احنیاج دارید و ازتون سوء استفاده میکردن
    خیلی ناراخت کننده است
    انگار این عمل با یک طفل بی پناه انجام دهند

    سریع فاصله بگیرید از اقکار خیالی که برای خودتون ساختید یه واقعیت و خدا پناه ببرید
    میتونید از دوستان و خانوادتون کمک بگیرید
    اگر از دارو استفاده نمیکنید حتمی یه یک روانکاو مراجعه کنید

    با آرزوی موفقیت شما در زندگی
    ویرایش توسط خادم رضا : جمعه 30 مرداد 94 در ساعت 17:45

  2. 3 کاربر از پست مفید خادم رضا تشکرکرده اند .

    maryam240 (جمعه 30 مرداد 94), اعجاز عشق (جمعه 30 مرداد 94), ستاره زیبا (شنبه 31 مرداد 94)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 بهمن 94 [ 18:14]
    تاریخ عضویت
    1393-4-05
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    3,088
    سطح
    34
    Points: 3,088, Level: 34
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 49.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    150

    تشکرشده 176 در 92 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط omid12 نمایش پست ها
    سلام خانوم parvaaz
    لطفا به صخبتهای من خوب توجه کنید
    اینکه شما فکر کردید که دوست پسر سایقتون زندست این از دو نوع بیماری روانی نشات میگیره
    با دچار وسواس اجباری شدید که در این حالت فرد میداند که رابطه یا تمام شده یا باید نمام شود ولی از روی وسواس فکری که دارد باز هم ادامه میدهد که با دارو حل میشود
    دوم دچار اختلالات هذیانی شده است که یعد از یک استرس شدید مثل فوت طلاق باعث این بیماری میشود
    انسان چون نمیتواند خودش رو با شزایظ فعلی وقف بدهد وارد دنیای تخیل میشود و
    تخیل جای دنیای واقعی رو
    می گیرذ سیستم واقعیت سنچی دچار مشکل میشود که اگر دنبال درمان نروید و با افسردگی همراه باشد موجب بیماری به نام سایکوتیک یا در موارد حاد تر اسکیزوفرنی میشود
    آیا شما موقع درس خواندن تمرکز هواس دارید؟
    آیا پرخاش گر هستید؟


    حالا سوال من از اون به اصطلاح دکتر اینه که میداند شما یه درمان احنیاج دارید و ازتون سوء استفاده میکردن
    خیلی ناراخت کننده است
    انگار این عمل با یک طفل بی پناه انجام دهند

    سریع فاصله بگیرید از اقکار خیالی که برای خودتون ساختید یه واقعیت و خدا پناه ببرید
    میتونید از دوستان و خانوادتون کمک بگیرید
    اگر از دارو استفاده نمیکنید حتمی یه یک روانکاو مراجعه کنید



    با آرزوی موفقیت شما در زندگی
    سلام همین دکتر سواستفاده گر تشخیص داد وسواس فکری دارم روامپزشک هم مراجعه کردم

    اونم گف وسواس فکری دارم - بله موقع درس خوندن تمرکز دارم تمرکزم زیاده - پرخاشگر تقریبا بله

    البته خانوادم پرخاشگرن منم مثل اونا شدم

    هنوز مرگ دوس پسرم برا من تموم نشده چون هروقت که از خواب یهوو بیدار میشم با حالت استرس یهوو فکر میکنم زنده اس بعد فوری میفهمم مرده دس چپم یه جورایی درد میگیره اون لحظه

    روانکاو خوب نمیشناسم


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوشیال فوبیا شدید (دیگه خسته شدم)
    توسط hhhh. در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 شهریور 95, 11:51
  2. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10
  3. خواستگاری و سوال در مورد گذشته
    توسط hanie_66 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 00:16
  4. جلوگیری از سوء استفاده از چک ضمانت حسن انجام کار
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 مرداد 91, 19:09
  5. سوالات مطرح شده د رجلسه خواستگاري
    توسط ELECTRONIC84 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 87, 11:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.