سلام پرواز عزیز من فکر میکنم توی پست اولی که اینجا برات گذاشتم شاید یه جوری حرف زده باشم که تو ازم دلخور شده باشی. خواستم اگه اینطور بوده بگم که منظوری نداشتم. خوشحالم که کلاس میری و داری وقتت با کارهای مفید پر میکنی. دعا میکنم هم تو و هم خودم زودتر از این رابطه ی اشتباهی که درگیرش شدیم بیرون بیایم.