به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 دی 01 [ 17:42]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    8,600
    سطح
    62
    Points: 8,600, Level: 62
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 150
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    91

    تشکرشده 40 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امروز روز پر تنشی برام بود صبح موقع صبحونه دوباره شروع به مسخره کردنم کرد چون صبح دیر پاشدم پسرم رو برای مهد حاضر کنم اونم عصبانی شدو میگفت فلان زن رو ببین هم کار میکنه هم بچش رو به موقع حاضر میکنه بهش گفتم که منم آدمم خسته میشم هم صبح سرکارم هم عصرا وقتیم که خونه میرسیم یه چیزی واسه ی شام درست میکنم بعد شام که دیگه از خستگی بیهوش میشم به منم حق بده هم کار خونه هم کار بیرون ( تو کارای خونه بهم کمک نمیکنه و برعکس فقط دستور میده ) صبح خیلی گریه کردم بهش گفتم دیگه نمی خوام برم سر کار بمونم و خونه داری و بچه داری کنم از این به بعد به خودم برسم که شروع به داد وبیداد کردن کردن که اگه نیای سرکار طلاقت میدم( چون بعضی از اقساطش رو با حقوق من تسویه میکنه و به درآمد من احتیاج داره) بعدشم رفتم سرکار و دیگه باهاش حرف نزدم

    اما یه سعت پیش اومد و دیدم که برام یه جفت کفش خریده آورده میگه ببین دوس داری میپسندی

    نمی دونم موندم کاراش ضد و نقیضه یه لحظه خوبه وبرام کادو میگیره بعدش در عوضش اشکم و در میاره

    به نظر شما منظورش از این کارا چیه حتما دلش برام سوخته که برام هدیه گرفته یا متوجه شده که دلم شکسته

    خدایا بهم صبر بده تازه می خواستم از امروز به خودم برسم و به اون اهمیتی ندم اما نشد

  2. 4 کاربر از پست مفید امید زندگی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 22 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 21 بهمن 93), میشل (سه شنبه 21 بهمن 93), شیدا. (سه شنبه 21 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حس میکنم هیچکی دوسم نداره
    توسط daryaaram در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:34
  2. لطفا گوسفند نباشید
    توسط ani در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اردیبهشت 89, 19:47
  3. عروسـک
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اسفند 88, 19:33
  4. بوسه ها
    توسط گرد آفرید در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 فروردین 87, 22:47
  5. مشکلات من و عروسم
    توسط خاله نرگس در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 اسفند 86, 21:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.