به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 دی 01 [ 17:42]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    8,600
    سطح
    62
    Points: 8,600, Level: 62
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 150
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    91

    تشکرشده 40 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    من و شوهرم فامیل هستیم ولی ما قبل از ازدواج رابطه ی خانوادگی با هم نداشتیم یعنی سالی یه بار اونم تو دیدو بازدید عید خونه همدیگه می رفتیم بعد از اینکه نامزد شدیم اولاش خوب بود اخلاقش خوب بود اما بعد از دوسه ماه اول نامزدیمون عوض شد خیلی عوض شد همش حرف از پشیمونی از ازدواجش می زد بعدها شنیدم که چنبار تو خونشون حرف طلاق رو پیش کشیده که پدر مادرش و عموش نزاشتن و جلوش رو گرفتن البته همه ی این حرفارو من بعدا از دختر عموش که الان جاریه من میشه شنیدم من قبل از ازدواجم دانشجو بودم تو دوران نامزدی پدرم هزینه دانشگاه من رو میداد ولی بعد از عروسی که چهار ترمم مونده بود شوهرم هزینش رو داد ولی خودش بارها گفت من فقط به خاطر این گذاشتم درس بخونی که پدرمادرت نگن که نتونست هزینش رو بده یعنی برای روکم کنی این کارو انجام داده
    میدونین هرچقدر که فکر میکنم که یه خاطره ی خوشی یا یه حرف خوبی از این مرد به یادم بیاد اما هیچی به ذهنم نمیرسه
    بارها اومدم تو تالار و تاپیک خاطرات قشنگ و عاشقانه رو خوندم اما همیشه افسوس خوردم کاش منم میومدم اینجا و از خاطرات خوشمون میگفتم
    شوهرم یکم عصبی و بددهن هست ولی دست بزن نداره اهل خیانت نیست
    البته شاید منم مقصر باشم تو زندگیمون خودم قبول دارم ولی می خوام خودمو عوض کنم می خوام که شاد باشم دیگه نزارم کسی منو مسخره کنه دیگه نمی خوام خونواده ی شوهرم ازم از رفتارم سو ئ استفاده کنن
    منم می خوام توزندگیم آرامش داشته باشم می خوام شوهرم باهام باهام همراه و همدل بشه
    البته حرفای عاشقانه و قشنگ ازش نمی خوام فقط دیگه نمی خوام که تحقیرم کنه
    فایل کلید مرد رو هنوز گوش نکردم
    تو رو خدا کمکم کنین تا بتونم به حق خودم تو زندگیم برسم
    من از امروز شروع کردم که خودم رو تغیییر بدم
    امروز وقتی خواستم بیرون برم یکم آرایش کردم ولی دودل بودم شاید دوس نداشته باشه و عصبانی بشه
    ولی خدارو شکر چیزی نگفت
    دوستان راهنماییم کنین که چی کار کنم دوباره اعتماد به نفس پیدا کنم دیگه از شوهرم نترسم حرفم رو قاطعانه بهش بزنم

  2. 3 کاربر از پست مفید امید زندگی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 19 بهمن 93), Pooh (چهارشنبه 22 بهمن 93), سوده 82 (دوشنبه 20 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حس میکنم هیچکی دوسم نداره
    توسط daryaaram در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:34
  2. لطفا گوسفند نباشید
    توسط ani در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اردیبهشت 89, 19:47
  3. عروسـک
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اسفند 88, 19:33
  4. بوسه ها
    توسط گرد آفرید در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 فروردین 87, 22:47
  5. مشکلات من و عروسم
    توسط خاله نرگس در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 اسفند 86, 21:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.