به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 دی 01 [ 17:42]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    8,600
    سطح
    62
    Points: 8,600, Level: 62
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 150
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    91

    تشکرشده 40 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فرشته ی اردیبهشت ممنونم از پاسخت

    من چهره و صورت معمولی و نسبتا خوب رو دارم حتی مواقعی که آرایش میکنم همه میگن خیلی بهت میاد وخوشکلتر میشی
    و قدم هم 156 هستش اندامم خوبه یعنی نه لاغرم ونه انقدر چاق
    مواقعی که تو خونه هستم به خودم میرسم ولی اکثر اوقات که بیرونم و شاغل هستم آرایش نمیکنم
    مانتویی که میپوشم چون چادر سرم میکنم اندامی هستش و تا زانوم و همیشه مقنعه دارم و حجابم رو هم رعایت میکنم
    ولی تو خونه آرایش میکنم البته ملایم چون آرایش آنچنانی بلد نیستم و توخونه همیشه تاپو شلوارک میپوشم عطر هم میزنم بهداشتم رعایت میکنم اما نمی دونم به خدا نمیدونم که چی کار کنم که به من توجه کنه حتی مواقعی که برای رابطه پیشم میاد بازم با حرفایی که میزنه منو با زنای دیگه مقایسه میکنه
    بهخدا خسته شدم خیلی خسته
    هروقت می خوام باهاش حرف بزنم دردو دل کنم اصلا به حرفام گوش نمیده هروقت خونه میاد یا سرش تو گوشیشه یا تلویزیون میبینه ومیخوابه
    تا حالا حتی یه نظری راجه به لباسام نداده اصلا براش مهم نیسم حتی اگه ماهه هم آرایشگاه نرم و به خودم نرسم براش تفاوتی نداره تا حالا یه بارم بهم نگفته که این کارو بکن فلان لباس رو بپوش اصلا
    ولی درعوض برای پوشش زنای خیابونی نظر میده فلان زن رو از فامیلشون با من مقایسه میکنه
    والا موندم که چی کار کنم که به چشمش بیام
    راستش دیگه دارم ناامید میشم حتی حرفای بعضی از آقایون رو تو این تالار خوندم دیدم که اکثرا به خوشکلی خانومشون می نازن و اخلاق بد زنشون رو هم نمیبینن و همیشه سعی میکنن که دلشون رو بدست بیارن
    مگه همه چیز تو زندگی صورت و هیکل زیبا داشتنه مگه اخلاق مهم نیست تو زندگی مشترک اینکه به شوهرت برسی به غذاش به لباساش بهش محبت کنی از همه کس و از همه چیزت بخاطرش بگذری .....

  2. کاربر روبرو از پست مفید امید زندگی تشکرکرده است .

    نیکیا (یکشنبه 19 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حس میکنم هیچکی دوسم نداره
    توسط daryaaram در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:34
  2. لطفا گوسفند نباشید
    توسط ani در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اردیبهشت 89, 19:47
  3. عروسـک
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اسفند 88, 19:33
  4. بوسه ها
    توسط گرد آفرید در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 فروردین 87, 22:47
  5. مشکلات من و عروسم
    توسط خاله نرگس در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 اسفند 86, 21:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.