فرشته ی اردیبهشت ممنونم از پاسخت
من چهره و صورت معمولی و نسبتا خوب رو دارم حتی مواقعی که آرایش میکنم همه میگن خیلی بهت میاد وخوشکلتر میشی
و قدم هم 156 هستش اندامم خوبه یعنی نه لاغرم ونه انقدر چاق
مواقعی که تو خونه هستم به خودم میرسم ولی اکثر اوقات که بیرونم و شاغل هستم آرایش نمیکنم
مانتویی که میپوشم چون چادر سرم میکنم اندامی هستش و تا زانوم و همیشه مقنعه دارم و حجابم رو هم رعایت میکنم
ولی تو خونه آرایش میکنم البته ملایم چون آرایش آنچنانی بلد نیستم و توخونه همیشه تاپو شلوارک میپوشم عطر هم میزنم بهداشتم رعایت میکنم اما نمی دونم به خدا نمیدونم که چی کار کنم که به من توجه کنه حتی مواقعی که برای رابطه پیشم میاد بازم با حرفایی که میزنه منو با زنای دیگه مقایسه میکنه
بهخدا خسته شدم خیلی خسته
هروقت می خوام باهاش حرف بزنم دردو دل کنم اصلا به حرفام گوش نمیده هروقت خونه میاد یا سرش تو گوشیشه یا تلویزیون میبینه ومیخوابه
تا حالا حتی یه نظری راجه به لباسام نداده اصلا براش مهم نیسم حتی اگه ماهه هم آرایشگاه نرم و به خودم نرسم براش تفاوتی نداره تا حالا یه بارم بهم نگفته که این کارو بکن فلان لباس رو بپوش اصلا
ولی درعوض برای پوشش زنای خیابونی نظر میده فلان زن رو از فامیلشون با من مقایسه میکنه
والا موندم که چی کار کنم که به چشمش بیام
راستش دیگه دارم ناامید میشم حتی حرفای بعضی از آقایون رو تو این تالار خوندم دیدم که اکثرا به خوشکلی خانومشون می نازن و اخلاق بد زنشون رو هم نمیبینن و همیشه سعی میکنن که دلشون رو بدست بیارن
مگه همه چیز تو زندگی صورت و هیکل زیبا داشتنه مگه اخلاق مهم نیست تو زندگی مشترک اینکه به شوهرت برسی به غذاش به لباساش بهش محبت کنی از همه کس و از همه چیزت بخاطرش بگذری .....








علاقه مندی ها (Bookmarks)