سلام عزیزم.آرامشتو حفظ کن،زندگی همه فراز و نشیب داره ولی به هر حال هر مردی رگ خوابی داره،به نظر من همسرت تعادلشو از دست داده همش قهرو آشتی این واقعا برای زندگی خطرناکه راضیش کن که برین مشاوره سعی کن قانعش کنی مهمتر از هر چیزی اینه که روحیتو از دست ندی اگه همسرت قبلا خوب بوده بازمیتونه باشه اگه ارزش جنگیدن داره برای زندگیت بجنگ.سعی نکن دست همسرت نقطه ضعف بدی جدی و مهربون باهاش حرف بزن روز زن رو بهونه کن و برو بیرون خلاصه و مفید حرف بزن هیچ وقت نگو از طلاق میترسی...و اینکه حرفای همسرتو تو عصبانیت جدی نگیر من خودم از شنیدن حرفای همسرم تو عصبانیت آب میشم اما چون دوسش دارم براش میجنگم الانم رابطمون بهتر شده چون بیشتر ازم احترامو توجه و گذشت میبینه








علاقه مندی ها (Bookmarks)