به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 51
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 08:46]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    132
    سطح
    2
    Points: 132, Level: 2
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 28 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه دوستان
    من امروز به تمام توصيه هايي كه گفته شده بود عمل كردم
    واحد عزيز
    پرسيده بوديد در بارهي اختلاف هاي فرهنگي
    اختلاف فرهنگي ما اصلا زياد و فاحش نيست و اگه دو خانواده رو فكتور بگيريم من و همسرم از لحاظ فرهنگي اختلافياصلا نداريم و البته از نظر تحصيلات هم همينطور
    از لحاظ مالي وضعيت خانواده ها متوسط و رو به خوب است البته خانواده همسرم اوضاع بهتري دارند
    و اينكه ايشان مجبور به ازدواج نبودند
    ولي هميشه مي گن ما ادم هم نبوديم دوره نامزدي نداشتيم و خيلي سريع و بي تجربه عمل كرديم

    - - - Updated - - -

    من در راهي كه براي تغيير و با كمك و راهنمايي كارشناسان محترم انتخاب كرده ام مصمم هستم ولي واقعا احتياج دارم كه كمي از لحاظ روحي مطمئن تر و استوار تر بشم يعني با تاييد كارشناسان انگيزه بيشتري پيدا كنم
    واقعا صحبت ها و پيام هاي كارشناسان عزيز ميرو و محرك خوبي است چون تلاش با اين همه دلهره واقعا سخت است

  2. 4 کاربر از پست مفید اميدوار به اشتي تشکرکرده اند .

    meinoush (یکشنبه 10 فروردین 93), پونه (یکشنبه 10 فروردین 93), واحد (دوشنبه 11 فروردین 93), مدیرهمدردی (دوشنبه 11 فروردین 93)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 08:46]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    132
    سطح
    2
    Points: 132, Level: 2
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 28 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان چطور پست خصوصي بزارم؟ ميشه راهنماييم كنيد ؟

  4. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام دوستم
    ببین گزینه راهنما تو منوی اصلی سایت بزن و هر کاری که میخواهی انجام بدی را سرچ کن
    تالار گفتگوی همدردی:سایت تخصصی مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده پرسش و پاسخ
    من با کلمه خصوصی برات سرچ کردم
    تالار گفتگوی همدردی:سایت تخصصی مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده پرسش و پاسخ
    برای ارسال بیام خصوصی برای کسی باید تو سایت عضو بشی و اگر میخواهی از مدیریت مشاوره مستقیم بگیری بهت بیشنهاد میکنم تو انجمن ازاد که هزینه کمی هم داره عضو بشی و نوشته هات هم محرمانه میمونه و کس دیگه ای نمیخونه

    http://www.hamdardi.net/thread10876-2.html#post320978

    http://www.hamdardi.net/payments.php

    - - - Updated - - -

    سلام دوستم
    ببین گزینه راهنما تو منوی اصلی سایت بزن و هر کاری که میخواهی انجام بدی را سرچ کن
    http://www.hamdardi.net/faq.php
    من با کلمه خصوصی برات سرچ کردم
    http://www.hamdardi.net/faq.php?s=&do=search&q=%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5&ti tleandtext=1&match=all
    برای ارسال بیام خصوصی برای کسی باید تو سایت عضو بشی و اگر میخواهی از مدیریت مشاوره مستقیم بگیری بهت بیشنهاد میکنم تو انجمن ازاد که هزینه کمی هم داره عضو بشی و نوشته هات هم محرمانه میمونه و کس دیگه ای نمیخونه

    http://www.hamdardi.net/thread10876-2.html#post320978

    http://www.hamdardi.net/payments.php
    زندگی باید کرد
    گاه با تلخی راه , گاه با یک گل سرخ
    گاه با یک دل تنگ
    گاه باید رویید در میان باران
    گاه باید خندید با غمی بی پایان


  5. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 08:46]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    132
    سطح
    2
    Points: 132, Level: 2
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 28 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه دوستان همدردي
    من سيزده روز بسيار سخت رو در عيد گذروندم
    و علي رغم اينكه بهم توصيه
    شده بود از نگراني دور باشم استرس زيادي دارم خيلي زياد
    كه واقعا دست خودم هم نيست
    بارها در اين چند روز خواستم با همسرم صحبت كنم كه جلوي خودم را گرفتم
    الان هم نمي دونم قدم بعدي ايشان چيه؟
    علي رغم همه تلاش هاي من همسرم بسيار سرده
    هنوز هيج تغيييري در رفتارش نديدم
    البته در كار خودم ثابت قدم هستم و طبق توصيه عاي مدير همدردي عمل كردم البته تا اونجاييكه تونستم
    ولي مشكل اينجاست كه من ناخودگاه گذشته رو مرور مي كنم و رفتارهاي همسرم در موقعيت هاي خاص يادم مي اد
    و الان بي تفاوتي محض
    خيلي نگرانم
    اگه ميشه يه كمي باهام همفكري كنيد
    خيلي اوقات فكر مي كنم پاي ديگري در ميونه و اگه مثلا موبايلش رو دستش ببينم كه تو شبكه هاي وايبر و... باشه فكرم هزار جا ميره

    - - - Updated - - -

    خواهش مي كنم يه كم با هام همفكري كنيد يا بهم انگيزه بدين ممنونم ازتون

    - - - Updated - - -

    شايد با خودتون بگيد صبور و حرف گوش كن نيستم اما واقعا دارم از راهكار ها استفاده مي كنم
    ولي امان از دلشوره بعضي اوقات اصلا دست خودم نيست نمي دونم چه كار كنم
    گاهي كه كارشناساي محترم بهم راهكار ميدن يا باهام همفكري مي كنن و اميد ميدن انگيزم بيشتره و اين استرس ها كمتره
    ميشه تجربه هايي مثل من رو كه البته موفق شدن بهم معرفي كنيد تا دلگرم بشم؟

  6. #45
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام امیدوار به آشتی عزیز،

    چرا دنبال منبع انرژی بخش قوی تری نمیگردی؟

    ممکنه یه مقدار در مورد دیدگاه معنویت توضیح بدی؟ هم قبل از این وقایع، و هم حالا؟

    اینجور وقتا (که دنیا و مردمش به آدم پشت میکنن) یه فرصت ناب برای دل و دست شستن از دنیا و لذت هاش در اختیار آدم قرار میدن. یه فرصت برای تحقق این دعا:

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی نمایش پست ها
    دعا می کنم، که خدا همیشه آنچنان در دل و روحش بنشیند که هیچ شادی و غمی را حس نکند. و تنها دردش و درمانش او باشد.
    وقتی هم دل میشوری، یه دفعه میبینی همه چیزهایی که دنبالشون بودی و ازت فرار میکردن، خودشون میان دنبالت. یه جمله از حضرت علی هست که محتواش تقریبا اینه: تا زمانیکه دنبال دنیا بدوی، ازت فرار میکنه، ولی وقتی دنبال کار خودت بری، دنبالت میاد.

    این متن رو هم بخون:

    کی چقدر برای چی انرژی خرج می کنه؟ - وبلاگ ها - تالار گفتگوی همدردی:سایت تخصصی مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده

    نظرت چیه؟ داری چقدر برای چی انرژی خرج میکنی؟

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...


    ویرایش توسط میشل : جمعه 15 فروردین 93 در ساعت 16:56

  7. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 10 اردیبهشت 94), پونه (جمعه 15 فروردین 93)

  8. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام دوست عزیز
    تقریبا تمام پست هات از اول دنبال میکردم
    میفهمم چه حال بدی داری اما عزیزم ان طور که همه مشاورها و دوستان گفتن باید یک مدتی این وضع تحمل کنی و بتونی مدیریت استرس داشته باشی
    ببین نظرات من کارشناسی نیست اما همین که شوهرت خودارضایی میکنه حداقل میشه این فهمید که پای زن دیگه ای به طور جدی وسط نیست
    عزیزم اگه چند ماه صبوذی کنی و فقط و فقط تمرکزت روی خودت باشه حتی اگه همسرت تو فکر کس دیگه ای باشه دوباره سمت تو بر میگرده پس دلهره نداشته باش
    الا به ذکر الله تطمین القلوب (یاد خدا دلها را ارام میکنه)
    دلشوره هات بنویس شاید ارامتر کردن
    دلت بند کن به خدا بگو خدایا تو وکیل من همه چیز به تو میسپارم از ته دلت بگو چه پناه و چه کسی محکم تر از خدا؟
    و من یتوکل علی الله فهو حسبه (کسی که به خدا توکل کنه خدا ان کفایت میکنه)
    این جملات مرتب با خودت بگو و با ارامش راهکارها را دنبال کن
    میدونم موفق میشی
    برات ارزوی روزهایی پر از ارامش دارم
    برات دعا میکنم

    ------------------------------------
    میشل جان چه جالب بود همزمانی پست هامون و اینکه هر دو هر زمان داشتیم به یک چیز مشابه فکر میکردیم که البته بیان تو خیلی زیباتر بود
    استادی داشتم که میگفت توکل حد بالای رها کردن و اعتماد به خدا است یعنی اینقدر به خدا اعتماد میکنی که کاملا رها میکنی فکر و مشکلت را
    و خدا گاهی از ما تو تنگناهای زندگی میخواهد به این حد بالا برسیم هر چند بزرگ شدن سخت و هزینه روحی زیادی میطلبه
    زندگی باید کرد
    گاه با تلخی راه , گاه با یک گل سرخ
    گاه با یک دل تنگ
    گاه باید رویید در میان باران
    گاه باید خندید با غمی بی پایان

    ویرایش توسط پونه : جمعه 15 فروردین 93 در ساعت 17:05

  9. 2 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    میشل (جمعه 15 فروردین 93), zendegiye movafagh (شنبه 16 فروردین 93)

  10. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 08:46]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    132
    سطح
    2
    Points: 132, Level: 2
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 28 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم ازتون ميشل و پونه عزيز
    و اينكه بايد بگم سخت محتاج دعا تون هستم
    همانطوري كه گفتيد
    من هم دل بستم به لطف و كرم خدا وتوكل كردم به خدا
    خيلي سعي دارم دعا كنم و بعد از هر نماز از خدا طلب اين رو دارم كه نظر لطفي به من و همسرم بندازه و فرصتي بده تا زندگي خوبي رو با هم تجربه كنيم
    ویرایش توسط اميدوار به اشتي : جمعه 15 فروردین 93 در ساعت 17:34

  11. 2 کاربر از پست مفید اميدوار به اشتي تشکرکرده اند .

    پونه (جمعه 15 فروردین 93), میشل (جمعه 15 فروردین 93)

  12. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 08:46]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    132
    سطح
    2
    Points: 132, Level: 2
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 28 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام صبح همگي بخير باشه انشالله
    من رو ببخشيد به كمكتون احتياج دارم
    همسرم امروز صبح ازم خواست به طور بسيار جدي يك مشاور خوب پيدا كنم
    و وقت بگيرم
    دو تا سوال
    يك اينكه مشاور ها ممكنه به طلاق تشويق كنند؟
    دوم ، يه مشاور مطمئن ميشه بهم معرفي كنيد؟

  13. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 مهر 93 [ 16:40]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    82
    امتیاز
    687
    سطح
    13
    Points: 687, Level: 13
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 205 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اميدوار به اشتي نمایش پست ها
    سلام صبح همگي بخير باشه انشالله
    من رو ببخشيد به كمكتون احتياج دارم
    همسرم امروز صبح ازم خواست به طور بسيار جدي يك مشاور خوب پيدا كنم
    و وقت بگيرم
    دو تا سوال
    يك اينكه مشاور ها ممكنه به طلاق تشويق كنند؟
    دوم ، يه مشاور مطمئن ميشه بهم معرفي كنيد؟
    عزیزم در مورد سسوال اولتون، مشاور ها عموما واقعیت رو میگن. اصراری به خراب کردن ندارند مگر ایمکه راهی نمونده باشه. عزیزم من تاپیک شما رو کم و بیش خوندم. لطفا آرامش داشته باشید. نمیخوام حرف دور از واقعیت بزنم ولی احساس من این هستش که همسرتون میخوان تلاش کنند برای ساختن. لطفا باهاشون همکاری کنید. لطفا با مشاور صادق باشید. لطفا آرامش داشته باشید. ان شا الله موفق باشید و اون اتفاقی براتون بیفته که خیره.

  14. کاربر روبرو از پست مفید خانوم شین تشکرکرده است .

    واحد (شنبه 16 فروردین 93)

  15. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 08:46]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    132
    سطح
    2
    Points: 132, Level: 2
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 28 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم خانم شين
    اما همسرم تا به حال تنها يه حرف مي زنه "ما ادم هم نيستيم و من از زندگي لذتي نمي برم"
    من نمي خوام زندگيم از هم بپاشه به خاطر همين ارامشم كم شده
    مدام سعي دارم ارمش داشته باشم اما گاهي دست خودم نيست


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  2. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  3. نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟
    توسط esy در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 14:22
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.