به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 اردیبهشت 93 [ 21:45]
    تاریخ عضویت
    1392-4-23
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    785
    سطح
    14
    Points: 785, Level: 14
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 46 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واسه اینکه ببینید حرفای من ویا دختر بیخیال درسته یا نه من یه پیشنهاد دارم.یه روز که حال هر دوتون خوبه وهمه چی آرومه بشین بهش بگو 2تا برگه بیاره وهر کدوم یکیش رو بردارید ازش بخواه نکات منفی که در شما میبینه ودوست داره اصلاحش کنید رو بنویسه .شما هم نکات منفی اون رو بنویسید .حتی میتونی چند روز به اون وخودت فرصت بدی که هر چی به ذهنش رسید بنویسه بدون هیچ خجالت وترسی وباهات راحت باشه وبگو که ناراحت نمیشی از چیزایی که مینویسه .بعد ببین اون ازت چی میخواد وتو چی میخوای.سعی کن بعد از خوندنش ناراحت نشی اول خوب بخونیش وببینی واقعا کجای کار ت ایراد داره ودر مورد اونم همینطور .زندگی با غیر مستقیم حرف زدن درست نمیشه.شما هم سعی کن در عین حال که اقتدارت رو حفظ میکنی باز بعد از اینکه اون میاد آشتی کنه کنارش نزنی .این کار درستی نیست .اینجوری آتش کینه رو تو دلش روشن میکنی.من ونامزدم چند روز پیش سر یه چیزی تلفنی بحثمون شد منم زود جوش اوردم وخیلی سرد خداحافظی کردم ودیگه بهش زنگ نزدم .فرداش بهم زنگ زد ومن خیلی گرم باهاش احوالپرسی کردم واون لحظه به روش نیوردم که ناراحت بودم و... .ولی وقتی همدیگه رو دیدیم تو یه موقعیتی که هر دو آروم کنار هم بودیم گفتم که از اون حرفی که بهم زدی ناراحت شدم والبته نامزد من خیلی آرومه و وقتی من عصبانی هستم اینقدر به آرومی با من حرف میزنه که من اگر مقصر باشم زود متوجه اشتباهم میشم وبحث سریع خاتمه پیدا میکنه.انتقاد کردن یه شیوه ای داره که باید در موردش یه دوره آموزش دید .حالا اون روش رو انجام بدید تا علت کار خانم رو بفهمیم وبعد بتونیم در موردش ادامه بدیم.


    - - - Updated - - -

    اینم که بهتون نگفته این همه مهمون اونشب دعوت بودن شاید میخواسته سوپرایز بشین!

  2. کاربر روبرو از پست مفید آدرین تشکرکرده است .

    reihane_b (سه شنبه 30 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاپیک های نیازمند به حضور کارشناسان تالار
    توسط بالهای صداقت در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 285
    آخرين نوشته: جمعه 03 دی 00, 17:47
  2. پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 92, 02:53
  3. پیمان شکنی‌های آن‌لاین
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 92, 07:59
  4. تاثیرات منفی! تاپیک های خیانت!!!!!!!!
    توسط del در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 دی 90, 12:47

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.