سلام
خوبین؟
ببینید من این مشکل شما رو تجربه کردم و احساس شما رو می فهمم
اخلاقمم خیلی شبیه شماست
تاپیک های قبلیتون رو هم نخوندم
اما از همین تاپیک یه طورایی گرفتم چی شد
من خودم تهدید کردم
می دونم شاید بگید نمی شه
اما به خانومتون اخلاقتون رو یاد آوری کنید و بگید من دیوونم هر کاری می کنم
بشون بگید : یا من یا اون
بگید : واسم مهم نیست رابطت چقدر هست اما من نمی تونم حالا مشکل منم دیگه
پس یا اون یا من
اگه گفت زشته و اروم اروم کمش می کنم
بگید من واسم مهم نیست
از اون روزای اول بت چندین ماه وقت دادم این رابطرو تموم کنی اما نکردی
غیر مستقیم و مستقیم گفتم گوشت بدهکار نبود
الان دیگه بریدم
حالم از ازدواج هم به هم می خوره
پس یا تمومش کن
یا بزار من برم راهت شم
خستم کردی
واسه من نتیجه داد
البته چند روزی دعوا داره یا گریه ی خانومتون
اما بش بگید که واستون مهمه که ناراحت بشه یا نه
اما بگید دیگه از عذاب کشیدن خسته شدم
خیلی جدی برخورد کنید که بفهمند کار جدیه
حتی به نظر من به قول معروف یکم فیلم هندیش کنید هم بد نیست
مثلا این تاپیک رو نشونشون بدید و بگید چقدر زجر کشیدید
من گفتم می فهمم چی می گید احساستونم احساس من بود
اما من خودم راهی بهتر از این پیدا نکرم و واسم نتیجه هم داد
فقط هواستون باشه نزارید آروم آروم کمش کنن
چون اینطوری فایده نداره
یک دفعه خیلی بهتره
خیلی ممنون!
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)