سلام بی وفای عزیز شرمنده دیر جواب دادم .باتمام وجود درکتون میکنم من خودم یه دخترم هنوزم ازدواج نکردم من خوب زنارو میشناسم خیلی متعصب هستن رو کسو کارشون همینکه ازدواج کردن دشمنای طرف خونواده پدریشون براشون میشه دوست تاازاین طریق لج همسر وخونواده همسرشونودربیارن حساسش نکن اصلا به روی خودت نیار اگه ازیکی از فامیلای همسرت خوشت نمیاد وگرنه همسرت حساس میشه وزوم میکنه رو اون وبعدش لجبازی وبچه بازیش شروع میشه

- - - Updated - - -

بی وفا من شخصیت ومردانگی تودوس دارم کاش همه مردا مثل شما مردبودن داداش گلم بعضی از زنا قدرزندگیشون رو نمیدونن بخاطر فکوفامیلشون حاظرن زندگیشون رو نابودکنن کاش از روز اول اب پاکومیریختی رو دستش داداش گلم