به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 09 آبان 94 [ 00:36]
    تاریخ عضویت
    1394-5-22
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    500
    سطح
    9
    Points: 500, Level: 9
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    65

    تشکرشده 13 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چرا پسرا جواب منفی و میپذیرن؟؟؟چرابلد نیستن خانواده دختروراضی کنن!!!!!!

    سلام من دختری۲۸ساله ام ومحجبه واز یه خانواده به اصطلاح مذهبییی!!!!!!!!!!!!
    نمیدونم چطوری باید شروع کنم از احساسی که چندسالیه گرفتارش شدم.خواستگاری دردانشگاهم داشتم که۱۰ماه ازم کوچیکتربودو خیلی ادعای عاشقی میکرد(اینواز خواهرومادرش شنیدم)
    خانوادم جواب منفی دادن ولی من گفتم حتمادوباره میادوبابام وراضی میکنه فکردم بعد درسش میاد یامنتظرکار پیداکنه.ترم آخربودیم منم باخیالم باهاش زندگی میکردم همه خواستگارای خوب ورد میکردم کلی هم خانوادم عصبانی بودن ازم.
    یکسال بعد ازدوست صمیمی ام که مث خواهریم خواستگاری کرد وقتی فهمیدم نفسم حبس شده بود اونم وقتی فهمیده بود من ازدواج نکردم ناراحت شده بود که چه اشتباهی کرده (نمیدونم منو چقد خودخواه فرض کرده بود که ممکنه چندروز بعد خواستگاریش برم باکس دیگه ای ازدواج کنم)
    دوباره تماس گرفتن واسه خواستگاری ولی پدرم بامن لج کرد که همون روزا یه خواستگاردیگه ام بخاطرایشون ردکردم.
    اونم بااینکه ازعلاقه من خبرداشت الان بعد۳سال خبری ازش نشده.
    بنظرم الان حتما ارشدشو گرفته آیاممکنه واقعابیاد؟
    یعنی پسرابه اینکه دختری براشون وایسه اهمیت میدن؟(البته مادرم خیلی محکم جواب منفی دادن!!!!!)
    من هیچ وقت توروی خانوادم واینسادم فقط سپردم بخدا ولی چراخداکاری برام نمیکنه!!!!!!!!!
    بارهابه رفتارم تودانشگاه فکرمیکنم شاید من اشتباهاتی داشتم که ایشون فکردن ازدواج کردم.مثلا اینکه انگشترتودست راستم داشتم ولی ایشون فک میکرده من عقدکردم!!!
    پسری که عاشق دختری باشه ومنم درگیراحساساتش کرده باشه چطور انقدراحت همه چیزوفراموش کرده؟
    چراپسرانقدزود راضی میشن به جواب منفی چراهیچ تلاشی نمیکنن؟؟؟؟؟

  2. 3 کاربر از پست مفید من او تشکرکرده اند .

    mohamad1001 (جمعه 25 دی 94), فدایی یار (جمعه 23 مرداد 94), مانلى (چهارشنبه 11 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چه زمانی باید به روانپزشک مراجعه کرد؟؟؟نظرتون چیه؟
    توسط parvaaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 62
    آخرين نوشته: شنبه 03 مرداد 94, 13:35
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 09 آبان 93, 00:59
  3. واقعا منو واسه ازدواج میخواد ؟؟؟لطفا راهنمایی فوری میخوام
    توسط ستیلا در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 175
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آبان 92, 12:20
  4. ارتباط دختر و پسر، دیگر دختر نیستم،
    توسط delgirerozegar در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 خرداد 92, 12:48
  5. با پسرها که سر کار هم ول کن ادم نیستن چه کنم؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 آذر 90, 20:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.