سلام برای گرفتن راهنمایی و همدردی عضو شدم ممنون میشم راهنمایی کنید
در ضمن قصد کنایه نداشتم آگه این برداشت از حرفام میشه عذر خواهی میکنم
تشکرشده 225 در 103 پست
سلام برای گرفتن راهنمایی و همدردی عضو شدم ممنون میشم راهنمایی کنید
در ضمن قصد کنایه نداشتم آگه این برداشت از حرفام میشه عذر خواهی میکنم
khaleghezey (پنجشنبه 14 اسفند 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)