سلام
از همه بخاطر اینکه به تاپیک من سر میزنین وکمکم میکنین واقعن سپاسگزارم
من الان می خوام که همه ی راهنمایی هایی که دوستان از اول تاپیک برام گذاشتن رو یه بار دیگه بخونم و اون مورد ها رو برای خودم یادداشت کنم و یکی یکی بهشون عمل کنم و هر عکس العملی که از شوهرم دیدم وهر پیشرفتی که داشتم رو اینجا بنویسم
دو روز پیش با شوهرم حرفم شد وبعدش رفت سرکار موقع نهار که برگشت بعد از اون موقع هی منو عشقم صدا میکنه اما به حالت مسخره که خودم متوجه میشم چند بارم بهش گفتم که دیگه این کلمه رو تکرار نکن ولی بازم تو خونه آخر هر جملش یه کلمه ی عشقم رو اضافه میکنه و میخنده واقعن بریدم نمیدونم هدفش از این کارش چیه
ولی به هرحال می خوام رو خودم و رفتارم تمرکز کنم و دیگه نمی خوام مثل شکست خورده ها باشم نمی خوام افسرده باشم می خوام شاد باشم از زدگیم لذت ببرم با همین شرایطم تو خونه برای خودم یه محیط شاد و مملو از آرامش بسازم
می خوام پرانرژی باشم و دیگه به حرکات و حرفای شوهرم توجه نکنم هرچقدر که میخواد منو آزار بده با حرفاش نتونه منو ناراحت یا عصبانی کنه می خوام از این به بعد برای خودم زندگی کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)