به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 اردیبهشت 94 [ 11:25]
    تاریخ عضویت
    1393-5-14
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    1,125
    سطح
    18
    Points: 1,125, Level: 18
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    196

    تشکرشده 79 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    شاپرک عزیزم در رابطه با عروسی رفتن یا نرفتنت قضیه خودمو برایت تعریف میکنم . یکماهه پیش عروسی پسر پسر عمه همسرم بود . و برای ما هم کارت داده بودن و برادر همسرم . جاری اینجانب هم میگه چرا مادر منو دعوت نکردن ؟؟فکر کن آخه خیلی نسبت دورین پسر پسرعمه شوهرته چرا باید خانواده تو هم باشن؟؟؟
    مادر شوهر گرامی من هم زنگ میزنه به صاحب مراسم و میگه پدر مادر عروس بزرگمو رو هم دعوت کنید حالا الان این وسط منم که مهم نیستم عروس کوچیکه ..
    خیلی بهم برخورد اصلا چرا بهش رو میدن و کاری که میخواد براش انجام میدن ؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد هی پشت سرش بمن میگن زورمون بهش نمیرسه و راضی نیستیم ازش ؟ خوب خودتون بهش رو میدییین دیگه
    جاریمم بمن پیام داد مامانتینا دعوتن منم گفتم نه البته قبلش که این قضیه رو بفهمم .
    منم مونده بودم برم عروسی یا نه؟ چرا باید جاریم با مامانش میومد من تنها . هر دو نسبتهای فامیلی دور داریم با خانواده شوهرم.
    منم از لجم رفتم آرایشگاه هم میکاپ هم شنیون :-)
    بهترین لباسمو پوشیدم و سرویس طلایی که تازه خریده بودم انداختم (قبلا فروخته بودم نداشتم ) و مثل یه خانم شیک رفتیم خونه مادر همسرم و باهاشون رفتیم عروسی. جاریم که اومد منو دید گفت اوه عجب لباسی دهنش باز مونده بود اون خیلی معمولی اومده بود و من حسابی شیک ، بعدشم آروم درگوشش گفتم میبینم که مامانتیناروهم با خودت آوردی!

    پس بجای اینکه قهر کنی و کم بیاری پاشو و خودتو ثابت کن یه وقت آرایشگاه بگیر و به بهترین شکل تو فامیلای همسرت ظاهر شو (همسرتم خوشحال میشه و پزتو میده تو فامیلش

    با اینکه خانواده من اصلا قابل قیاس نیستن با خانواده اون .خانواده من از اونا از همه لحاظ بالاترن . ولی مسئله اینه تو عروسی همه فامیل با خودشون گفتن این عروسشو دعوت کردن با خانواده ولی اون یکیو نه . چه میشه کرد ولی سعیمو کردم اون شب خوب باشم
    تو هم یه جا قرار بزارین باهم برین سالن که همه پیش هم باشین

  2. 2 کاربر از پست مفید marta تشکرکرده اند .

    واحد (پنجشنبه 09 بهمن 93), شاپرک 114 (چهارشنبه 08 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 09 دی 96, 12:15
  2. هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!
    توسط nargol در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 خرداد 91, 18:59
  3. +هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم(تورو خدا)
    توسط hamidgole در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 آبان 87, 13:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.