به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 فروردین 93 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1392-8-20
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    404
    سطح
    8
    Points: 404, Level: 8
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 26 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    jonube-sorkh ممنون از توجهت .
    نفرت انگیز یعنی چیزی که باعث ایجاد حالت انزجار یا بیزاری میشه . خدا احسن الخالقینه . بر منکرش لعنت . ولی شما یه کرم خاکی رو در نظر بگیر . یه سوسک رو در نظر بگیر . آیا اینا مخلوق خدان؟ البته که هستن . ولی ما دوستشون نداریم . به نظرمون چندش آورن. ازشون رو برمیگردونیم . این کلمه "نفرت انگیز" توی جملات من فقط بیانگر حسیه که تو خودم و دیگران ایجاد میشه . وگرنه من کی باشم که بخوام رو خلقت خدا عیب بذارم .خلقت خدا بدون شک بی نقصه .
    بذارین همینجا هم از خودم عذرخواهی کنم که خودم رو کنار سوسک و کرم گذاشتم :/
    بله ، ظاهر در برخورد اول به چشم میاد . ولی اگه ظاهر من طوری باشه که اصلا برخوردی صورت نگیره چی ؟ اونوقت کی میفهمه من آدم خوبی ام یا بدم ؟
    ببینید ، بحث من فقط عشق و عاشقی و ارتباط با جنس مخالف نیست . من آرامش میخوام . میخوام خودمو دوست داشته باشم . وگرنه میدونم ازدواج فقط واسه آدمای خوشگل نیست .


    faghat-KHODA ممنون از توجهت .
    چرا فکر کردین من یه قیافه فوق العاده ی آدم کش میخوام ؟ من یه ظاهر معمولی میخوام . میخوام وقتی صبح دارم صورتمو میشورم و جلوی آینه وایسادم ، حالم گرفته نشه وقتی خودمو ببینم . ناامید و مایوس نشم از زندگیم .
    من الآن از خیلی از کسایی که مسخره م کردن موقعیت بهتری دارم . ولی هنوز همونطور جلوشون احساس حقارت میکنم . چون مشکل اصلی هنوز سر جاشه .
    خداوند حتما منو دوست داره . مثل بقیه بنده هاش . ولی متاسفانه من فقط ازش میترسم . نمیتونم عاشقش باشم .

    - - - Updated - - -

    jonube-sorkh ممنون از توجهت .
    نفرت انگیز یعنی چیزی که باعث ایجاد حالت انزجار یا بیزاری میشه . خدا احسن الخالقینه . بر منکرش لعنت . ولی شما یه کرم خاکی رو در نظر بگیر . یه سوسک رو در نظر بگیر . آیا اینا مخلوق خدان؟ البته که هستن . ولی ما دوستشون نداریم . به نظرمون چندش آورن. ازشون رو برمیگردونیم . این کلمه "نفرت انگیز" توی جملات من فقط بیانگر حسیه که تو خودم و دیگران ایجاد میشه . وگرنه من کی باشم که بخوام رو خلقت خدا عیب بذارم .خلقت خدا بدون شک بی نقصه .
    بذارین همینجا هم از خودم عذرخواهی کنم که خودم رو کنار سوسک و کرم گذاشتم :/
    بله ، ظاهر در برخورد اول به چشم میاد . ولی اگه ظاهر من طوری باشه که اصلا برخوردی صورت نگیره چی ؟ اونوقت کی میفهمه من آدم خوبی ام یا بدم ؟
    ببینید ، بحث من فقط عشق و عاشقی و ارتباط با جنس مخالف نیست . من آرامش میخوام . میخوام خودمو دوست داشته باشم . وگرنه میدونم ازدواج فقط واسه آدمای خوشگل نیست .


    faghat-KHODA ممنون از توجهت .
    چرا فکر کردین من یه قیافه فوق العاده ی آدم کش میخوام ؟ من یه ظاهر معمولی میخوام . میخوام وقتی صبح دارم صورتمو میشورم و جلوی آینه وایسادم ، حالم گرفته نشه وقتی خودمو ببینم . ناامید و مایوس نشم از زندگیم .
    من الآن از خیلی از کسایی که مسخره م کردن موقعیت بهتری دارم . ولی هنوز همونطور جلوشون احساس حقارت میکنم . چون مشکل اصلی هنوز سر جاشه .
    خداوند حتما منو دوست داره . مثل بقیه بنده هاش . ولی متاسفانه من فقط ازش میترسم . نمیتونم عاشقش باشم .

  2. 2 کاربر از پست مفید shilaa تشکرکرده اند .

    خوشبختی (جمعه 08 آذر 92), صاعد (دوشنبه 20 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  2. خواهشا یه سر بزنید.بی انگیزم
    توسط achilis در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 دی 92, 13:50
  3. هدف و انگیزه؟!!؟از کجا بیارم؟!؟
    توسط tanin-91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 92, 21:16
  4. خیلی تنهام انگیزه ای واسه بودن ندارم
    توسط مرمر تنها در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 92, 18:44
  5. مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 91, 16:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.