jonube-sorkh ممنون از توجهت .
نفرت انگیز یعنی چیزی که باعث ایجاد حالت انزجار یا بیزاری میشه . خدا احسن الخالقینه . بر منکرش لعنت . ولی شما یه کرم خاکی رو در نظر بگیر . یه سوسک رو در نظر بگیر . آیا اینا مخلوق خدان؟ البته که هستن . ولی ما دوستشون نداریم . به نظرمون چندش آورن. ازشون رو برمیگردونیم . این کلمه "نفرت انگیز" توی جملات من فقط بیانگر حسیه که تو خودم و دیگران ایجاد میشه . وگرنه من کی باشم که بخوام رو خلقت خدا عیب بذارم .خلقت خدا بدون شک بی نقصه .
بذارین همینجا هم از خودم عذرخواهی کنم که خودم رو کنار سوسک و کرم گذاشتم :/
بله ، ظاهر در برخورد اول به چشم میاد . ولی اگه ظاهر من طوری باشه که اصلا برخوردی صورت نگیره چی ؟ اونوقت کی میفهمه من آدم خوبی ام یا بدم ؟
ببینید ، بحث من فقط عشق و عاشقی و ارتباط با جنس مخالف نیست . من آرامش میخوام . میخوام خودمو دوست داشته باشم . وگرنه میدونم ازدواج فقط واسه آدمای خوشگل نیست .
faghat-KHODA ممنون از توجهت .
چرا فکر کردین من یه قیافه فوق العاده ی آدم کش میخوام ؟ من یه ظاهر معمولی میخوام . میخوام وقتی صبح دارم صورتمو میشورم و جلوی آینه وایسادم ، حالم گرفته نشه وقتی خودمو ببینم . ناامید و مایوس نشم از زندگیم .
من الآن از خیلی از کسایی که مسخره م کردن موقعیت بهتری دارم . ولی هنوز همونطور جلوشون احساس حقارت میکنم . چون مشکل اصلی هنوز سر جاشه .
خداوند حتما منو دوست داره . مثل بقیه بنده هاش . ولی متاسفانه من فقط ازش میترسم . نمیتونم عاشقش باشم .
- - - Updated - - -
jonube-sorkh ممنون از توجهت .
نفرت انگیز یعنی چیزی که باعث ایجاد حالت انزجار یا بیزاری میشه . خدا احسن الخالقینه . بر منکرش لعنت . ولی شما یه کرم خاکی رو در نظر بگیر . یه سوسک رو در نظر بگیر . آیا اینا مخلوق خدان؟ البته که هستن . ولی ما دوستشون نداریم . به نظرمون چندش آورن. ازشون رو برمیگردونیم . این کلمه "نفرت انگیز" توی جملات من فقط بیانگر حسیه که تو خودم و دیگران ایجاد میشه . وگرنه من کی باشم که بخوام رو خلقت خدا عیب بذارم .خلقت خدا بدون شک بی نقصه .
بذارین همینجا هم از خودم عذرخواهی کنم که خودم رو کنار سوسک و کرم گذاشتم :/
بله ، ظاهر در برخورد اول به چشم میاد . ولی اگه ظاهر من طوری باشه که اصلا برخوردی صورت نگیره چی ؟ اونوقت کی میفهمه من آدم خوبی ام یا بدم ؟
ببینید ، بحث من فقط عشق و عاشقی و ارتباط با جنس مخالف نیست . من آرامش میخوام . میخوام خودمو دوست داشته باشم . وگرنه میدونم ازدواج فقط واسه آدمای خوشگل نیست .
faghat-KHODA ممنون از توجهت .
چرا فکر کردین من یه قیافه فوق العاده ی آدم کش میخوام ؟ من یه ظاهر معمولی میخوام . میخوام وقتی صبح دارم صورتمو میشورم و جلوی آینه وایسادم ، حالم گرفته نشه وقتی خودمو ببینم . ناامید و مایوس نشم از زندگیم .
من الآن از خیلی از کسایی که مسخره م کردن موقعیت بهتری دارم . ولی هنوز همونطور جلوشون احساس حقارت میکنم . چون مشکل اصلی هنوز سر جاشه .
خداوند حتما منو دوست داره . مثل بقیه بنده هاش . ولی متاسفانه من فقط ازش میترسم . نمیتونم عاشقش باشم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)