به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 56

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    Red face مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    سلام
    مشکلی که دارم اینکه اکثرا پسرایی که به خواستگاری من می ان بالای 180 قد دارن و از بین 6 نفر از هم دانشگاهی های من و 3 نفر ازهمکارام که ازم خواستگاری کردن فقط یک نفرشون قدش 168 بود و یکی 177 و بقیه همه بالای 180 هستن. و با یکی از خواستگارها که بیشتر به دلم نشسته و می خوام بهش جواب مثبت بدم که آقایی هست با قد 184 و چهره متوسط و در مجموع شرایطش خوبه ... یکی از دوستانم که خودش دختر قد بلندی هست بهم گفت که این آقا بعدا که وارد زندگی بشین از قد تو خوشش نمی اد ،الان مجذوب قیافت شده و لی بعدا قیافه عادی میشه و قدت جلوه می کنه ،می گه همه مردا دوست دارن زنشون قد بلند باشه ،دو تا داداش داره ،میگه داداشام اینارو گفتن.میگه اگر جای من بود با یه پسر در حدود 170 ازدواج می کرد.نمیدونم این حرفشو بزارم به پای دوستی یا حسودی!؟!؟!؟
    آخه در کل من همه خواستگارام همین قدا هستن و اینکه به خود این آقا راجب قد گفتم ،گفتش که همیشه ملاک براش بوده که همسرش ریزه میزه و کوچولو موچولو باشه ،حالا نمی دونم راست میگه یا به خاطر دلخوشیه من میگه و قد من خوبه و کوتاه نیست ،دختر باید تا شونه همسرش باشه ....
    خواهش می کنم جواب بدید خیلی دودلم
    بخصوص اینکه تو یه سایت دیگه خوندم یه آقایی میگه همسرم رو با خانم قد بلند مقایسه می کنم اعصابم خورد شده ...
    لطفا جواب بدید آخه اعتماد به نفسم خیلی افتاده
    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی

  2. کاربر روبرو از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده است .

    نازنین آریایی (چهارشنبه 03 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور رو خودم کار کنم که با هر حرفی به هم نریزم ؟؟؟؟
    توسط دختر قصه ها در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 03:14
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 آبان 95, 20:03
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  4. زندگیم داره بهم میریزه خواهش میکنم راهنمایی کنید
    توسط رها70 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 05 مهر 92, 11:50
  5. خیلی تنهام ، از تنهایی دیگه با خودم حرف میزنم
    توسط کبـود در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 شهریور 91, 10:13

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.