نقل قول نوشته اصلی توسط Surface نمایش پست ها
سلام
خوبین؟
ببینید من این مشکل شما رو تجربه کردم و احساس شما رو می فهمم
اخلاقمم خیلی شبیه شماست
تاپیک های قبلیتون رو هم نخوندم
اما از همین تاپیک یه طورایی گرفتم چی شد
من خودم تهدید کردم
می دونم شاید بگید نمی شه
اما به خانومتون اخلاقتون رو یاد آوری کنید و بگید من دیوونم هر کاری می کنم
بشون بگید : یا من یا اون
بگید : واسم مهم نیست رابطت چقدر هست اما من نمی تونم حالا مشکل منم دیگه
پس یا اون یا من
اگه گفت زشته و اروم اروم کمش می کنم
بگید من واسم مهم نیست
از اون روزای اول بت چندین ماه وقت دادم این رابطرو تموم کنی اما نکردی
غیر مستقیم و مستقیم گفتم گوشت بدهکار نبود
الان دیگه بریدم
حالم از ازدواج هم به هم می خوره
پس یا تمومش کن
یا بزار من برم راهت شم
خستم کردی
واسه من نتیجه داد
البته چند روزی دعوا داره یا گریه ی خانومتون
اما بش بگید که واستون مهمه که ناراحت بشه یا نه
اما بگید دیگه از عذاب کشیدن خسته شدم
خیلی جدی برخورد کنید که بفهمند کار جدیه
حتی به نظر من به قول معروف یکم فیلم هندیش کنید هم بد نیست
مثلا این تاپیک رو نشونشون بدید و بگید چقدر زجر کشیدید
من گفتم می فهمم چی می گید احساستونم احساس من بود
اما من خودم راهی بهتر از این پیدا نکرم و واسم نتیجه هم داد
فقط هواستون باشه نزارید آروم آروم کمش کنن
چون اینطوری فایده نداره
یک دفعه خیلی بهتره
خیلی ممنون!
موفق باشید

سلام دوست عزیز
شرمنده من جواب نمی تونم اون لحظه بدم بخاطر اینه که کارها تو شرکتم خوابیده بعد از ظهر کاملا اونجا بودم و نتونستم کامل مشکلات رو بنویسم
رابطه خانوم من با فامیلاش مخصوصا اون اقا گرمه یه وقت خدای نکرده عاطفی نیستش
من قبلا حدود چندین بار تاپیک های خودمو دنبال می کردم از اول خواستگاریم تاپیک ایجاد کردم و با دوستان صلاح مشورت می گرفتم تا به امروز و خیلی نتایج + و اثر گزاری دوستان به من دادند و بینهایت از این دوستان سپاس و قدر دانی دارم تا به اینجاش
ولی حال چی بگم خودت یه مردی و غرور مردونه رو بهتر درک می کنی لذا بیشتر منو می فهمی ولی نمی خوام اول زندگی متشنج کنم زندگی رو بخاطر همین با سردی برخورد می کنم تا اول زندگی حساب کار دستش بیاد خودمم ادمی هستم که اگه احساس خطر کنم مطمئنا پیگیری میکنم و به شدت برخورد می کنم دوستانی که با من در ارتباط بودن مخصوصا جریانات خواستگاری و اینا می دونن چی میگم
ولی خیلی لطف کردی که برام نوشتی بینهایت سپاسگزارم