به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 164

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 اسفند 99 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1399-1-25
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    3,200
    سطح
    34
    Points: 3,200, Level: 34
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 150
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 40 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Tavajoh شوهرم مصمم به جداييه و من احساس استيصال ميكنم واقعا به راهنمايي درست همه نيازمندم

    سلام من خانم ٣٣ ساله هستم و شش ساله كه ازدواج كردم و الان دو سه ماهي هست كه همسرم به طور مستقيم بهم گفته كه ميخواد از من جدا شه و من داغونم ميگه من تصميم قطعيم رو گرفتم خستم ما از اول هم به درد هم نمخورديم من شش سال زندگي نكردم عذابكشيدم فرصت خواستم نمده حرف زدم خواهش كردم فايده نداره وقت مشاوره گرفتم زوج درماني كه مثل چي پشيمونم !چون ايشونم تشويق به جدايي كردن البته نه مستقيم ولي ميگن يه طرفه فايده نداره و اگه اينطوره كه ميگن شش سال هم زمان ميخواد واسه بهبود!آخه اين رسم مشاورس واقعا راضي نبودم از ايشون من هر وقت دلم ميگرفت ميگفتم هي عيب نداره ميريم مشاوره بهتر ميشه غصه نخور بلاخره راه مياد كلا سه يا ٤جلسه دو ساعته رفتيم و از اول كنار هم بوديم و مسائل جلو رومون مطرح ميشد اين از اون دو سه روزه خيلي از مطالب سايت رو خوندم خيلي خيلي در مورد مشكل خودم مشكلات مشابه مخصوصا پست خانمsaboktakin از گذشته چقدر به نظرم شبيه بود عكسالعمل ها ناراحت بودن راهنماي اين انجمن اميدوارم كرد ولي بعد در آخر نا اميد كننده بود نميخوام بگم يه نسخه رو ميشه براي همه زندگيها پيچيد ولي اكثر پست ها بيشتر جدا شدن و كاري نشد بكنن براي ايجاد صلح بخدا هر روز سعي ميكنم اينجوري فكر كنم كه طبيعيه همه چيز خونواده خودم هيچي نمدونن هنوز و من اينجام چون واقعا احساس تنهايي ميكنم دلم ميخواد باور نكنم همش ميگم دزست ميشه درستش ميكنم ولي نميشه خيلي نگران اوايل همش گريه ميكردم الان حتي اشكمم خشك شده به راهنماييتون نياز دارم در ادامه بهتون بيشتر از خودمون و زندگيم تو اين مدت ميگم

  2. کاربر روبرو از پست مفید ويولت تشکرکرده است .

    gholam1234 (دوشنبه 25 فروردین 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.