سلام خانم میشل
من وبلاگتونو نگاه کردم.
هدف شناخت درمانی تغییر افکار منفی و جایگزینی اونا با افکار مثبته که نهایتا منتج به ایجاد احساسات مثبت میشه. شما تویه وبلاگ بیشتر فقط دارید تحلیل می کنید ضمن اینکه بعضی جاها هم یا نمیتونید فکر منفی رو تشخیص
بدید چیه یا فکر و احساس رو با هم قاطی می کنید! و این کار نتیجه بخش نیست و باعث سردرگمیتون میشه. یه کتاب خوب تواین زمینه هست، اسمش هست از حال بد به حال خوب تالیف دیوید برنز؛ این کتاب روند رو به طور کامل
براتون تشریح می کنه و می تونه تا حد زیادی هدف شناخت درمانی رو محقق کنه. می تونید از اینجا بخریدش : آدینه بوک: از حال بد به حال خوب: شناخت درمانی ~دیوید برنز، مهدی قراچه داغی (مترجم)، شهلا ارژنگ (ويراستار) . کتابو تهیه
کنید بعد اگه جاییش ابهامی داشتین مطرح بفرمایید در حد توانم سعی می کنم کمک کنم.
اگه می تونید یه هفته برید مسافرت، فکر کنم طبیعت گردی خیلی خوب باشه ذهنو آروم میکنه؛ بعد شناخت درمانی رو بر اساس کتاب برید جلو.
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
علاقه مندی ها (Bookmarks)