به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 57
  1. #41
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    امروز اصلن اس نداد که بیاد آیدارو ببینه منم بهش اس ندادم البته دیشب بهش گفتم که عاشورا آیدا رو میارم دسته میری زیر علم ببینه

    فکر کنم خیلی بی عرضه ام نمیتونم زندگیمو درست کنم بر عکس قولی که دادم نتونستم 50% خودمو همه جوره مایه بذارم واسه خودم متاسفم که نتونستم
    از همه کسایی که راهکار دادن و من نتونستم عمل کنم معذرت میخوام

  2. کاربر روبرو از پست مفید بهار_68 تشکرکرده است .

    الهام20 (سه شنبه 21 آبان 92)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    499

    تشکرشده 142 در 78 پست

    Rep Power
    31
    Array
    عززززززززززیززززم.من همیشه تاپیکتو دنبال میکنم.
    نا امید نشو.
    همه ادما تو زندگیشون زمین میخورن.اونایی برنده میشن که بعد از هربار زمین خوردن باز بلند میشن.
    کسی ازت انتظار نداره اشتباه نکنی.فقط تموم سعیتو کن اشتباهای قبلی رو تکرار نکنی.یه جا خوندم:
    "" اگه عقل الانمو داشتم هیچ وقت اون اشتباهارو نمیکردم
    اما
    اگه اون اشتباهارو نمیکردم هیچ وقت عقل الانمو نداشتم""

    غصه نخور.بلند شو.
    همه ما منتظریم موفقیتتو اینجا ببینیم.

  4. #43
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    ممنونم الهام جان
    الان باید چیکار کنم؟؟

  5. کاربر روبرو از پست مفید بهار_68 تشکرکرده است .

    الهام20 (جمعه 24 آبان 92)

  6. #44
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    امروز بهش اس دادم گفتم کی می ری دسته آیدا رو بیارم گفتم هوا سرده منم حالم خوب نیست یه جوری بشه که زود بیام و برگردم گفت وقتش اس می دم بیا
    رفتم اونجا 2 ساعت معطل شدم تو این فاصله آش دادن من رفتم براش گرفتم نخورد گفت میل ندارم دادم به یه بچه دیگه از آش خودم یکم دهنش کردم و یکم و آجیل مشکل گشا هم گرفتم پسته و بادوم و فندقشو دادم بهش همینجوری بودیم تا دسته اونا شروع شد پول دادم آیدا وقتی باباش رفت زیر علم بهش داد و بعدش گفت شب حالا اس می دم بریم شام غریبان که هنوز اس نداده
    واقعا نمیدونم میخواهد یا نه سری قبل خیلی بیشتر کل مینداختیم الان با هم خوبیم یعنی معمولی انگار نه انگار که قهریم مثل یه زن و شوهر عادی میریم بیرون و میایم و بهم محبت میکنیم
    خدایا آخرش چی میشه؟؟؟؟؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید بهار_68 تشکرکرده است .

    الهام20 (جمعه 24 آبان 92)

  8. #45
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    تیر خلاصی رو زدم
    دیشب اس دادم شب بخیر گفتم
    امروز صبحم اس دادم کی می ری منم میام
    هیچ کدومو ج نداد
    فکر کنم باید تاپیک طلاق و بزنم

    - - - Updated - - -

    من که دیگه نا امید شدم
    شما چی؟ می گید باز هم صبر کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array
    سلام عزیزم...خیلی بده این حالت آدم! از یه طرف با هزار ترس و تردید یه اسمس میدی و نگران غرورتی و از طرف دیگه اون آدم با جواب ندادن سنگ روی یخمون می کنه.... مساله اینه که اون هنوزم تردید داره واسه همین جواب نمیده.خودت فکر کن! جواب دادن چه معنی میده؟ یعنی هیچی به هیچی و آشتی و تموم... خب احتمالا این حالت یک مقدار در نظر شوهرت زوده...چاره اش صبره. صبر تا این گلی که کاشتی بگیره وو ثمر بده.رمز موفقیت هم اینه که وا ندی و نظرت رو هر روز عوض نکنی. در هر حالتی بخوای که باهاش باشی...اینو هم بدون جواب ندادنش نشونه بدی نیست.فقط نشونه تردیدشه. اگر صاف بهت جواب نه میداد و چندتا درشت هم بارت میکرد بدتر بودها!
    ویرایش توسط سرافراز : جمعه 24 آبان 92 در ساعت 19:36

  10. 3 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    sanjab (جمعه 24 آبان 92), الهام20 (جمعه 24 آبان 92), بهار_68 (شنبه 25 آبان 92)

  11. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    499

    تشکرشده 142 در 78 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام
    خسته نباشی عزیزم
    منم با سرافراز موافقم.من خودمم همین جوری م.هر وق با شوهرم مشکل داریم و این جریانا پیش میاد و من گیج و سردرگمم و نمیدونم قدم بعدیم چی باید باشه ج شو نمیدم.با خودم میگم ازینکه چیزی بگم و پشیمون شم بهتره.
    اینطوری بهتره.انگاری که توپو انداختی تو زمین اون
    اما در کل به نظرم یه کم بهش فرصت بده.
    و یه جورایی با دس پس بزن و با پا پیش بکش.بذار نداشتنتو با همه وجود حس کنه.اما از دستت نده.
    فعلا صبر کردن بهترین راهه
    ویرایش توسط الهام20 : جمعه 24 آبان 92 در ساعت 23:56

  12. کاربر روبرو از پست مفید الهام20 تشکرکرده است .

    بهار_68 (شنبه 25 آبان 92)

  13. #48
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    سلام ممنونم که تنهام نمیذارید
    دیروز بعد از ظهر آیدا حالش خیلی بد شد بهش ز زدم ج ندا اس دادم که آیدا حالش خوب نیست بیا ببریمش دکتر بازم ج نداد
    شبش ز زد میخواستم ج ندم اما گفتم من با او فرق میکنم جوابشو دادم حال بچه رو پرسید و توجیح کرد که گوشیشو جا گذاشته بوده نمیدونم چرا ولی ازش پرسیدم کجایی اونم گفت خونه بعدم خداحافظی کردیم
    موقع خواب بهش اس دادم "با تمام وجود ایمان دارم که می تونیم زندگیمونو از نو بسازیم به امید اون روز شبها رو صبح میکنم شب بخیر همه وجودم"


    اینجوری دلمو خنک کردم وگرنه خیلی داغون بودم الان خوبم منتظر دادگاه سه شنبه

  14. #49
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    امروز اس داد حال آیدا رو پرسید منم گفتم همونجوریه منم واگیر شدم و رفتم زیر سرم
    ج داد مواظب بچه ام باش حالا که پدر نداره در حقش پدری کن و اول به خدا سپردمش بعد به حضرت ابوالفضل و بعدم تو آیدا دستت امانت امانت دار خوبی باش
    ج دادم : وقتی اینجوری میگی خیلی دلم میگیرهمن امروز بیشتر از هرروز دیگه ای نبودتو احساس کردم هیچکس نمیتونه برای من و آیدا جای تورو بگیره
    ج داد: دیر شده خیلی دیر خیلی
    ج دادم: هر کس که نداند و بداند که نداند لنگان خرک خویش به مقصد برساند یه چیزی هست بنام مهارت زندگی که هیچکدوممون بلد نبودیم من دارم تمرین میکنم یاد بگیرم کمکم کن تا در حق دخترمون کوتاهی نکرده باشیم

    بعد 1.5 ج داد: هر وقت خیلی احساساتی شدی و به یاد دخترت افتادی سریع یاد پاسگاه بیوفت یاد جدا کردن عشقم یاد بیداریامو شب زنده داریامو اشکام یاد بغض و قت و بی وقتم یاد آینده دخترم که تباه کردی یاد نفرینام...
    ج دادم: نگران نباش اگه تا فردا خوب نشد دوباره می برمش دکتر

    نتیجه: شوهرم قیدمو زده حتی قید آیدارو هم زده

    - - - Updated - - -

    http://www.hamdardi.net/thread-31188.html#post306156

  15. کاربر روبرو از پست مفید بهار_68 تشکرکرده است .

    الهام20 (یکشنبه 26 آبان 92)

  16. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    عزیزم مردا وقتی خیلی عصبانی و ناراحتن یه موقع های خیلی خاص که خیلی خودشون هم داغونن ممکنه ازین حرفا بزنن
    اینقدر ناراحت نشو و خودتو نباز میتونی همه چیو درست کنی
    براش گل بخر
    بگو دخترمون دلش برات تنگ شده
    وقتی باهاش بیرون میری جو رو شاد کن
    باهش حرف بزن منتظر جواب خاصی نباش
    بگو بخند
    داستانهای شاد از همه جا مخصوصا از دخترتون براش بگو
    الان وقت جذابیت و حرف زدن و شیرین کاریهای دخترتونه
    شیرین کاریهاشو براش تعریف کن تا در طول روز که تو نیستی بهش فکر کنه و دلش براتون تنگ شه
    اصلا نا امید نباش


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.