امروز اصلن اس نداد که بیاد آیدارو ببینه منم بهش اس ندادم البته دیشب بهش گفتم که عاشورا آیدا رو میارم دسته میری زیر علم ببینه
فکر کنم خیلی بی عرضه ام نمیتونم زندگیمو درست کنم بر عکس قولی که دادم نتونستم 50% خودمو همه جوره مایه بذارم واسه خودم متاسفم که نتونستم
از همه کسایی که راهکار دادن و من نتونستم عمل کنم معذرت میخوام









علاقه مندی ها (Bookmarks)