به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 66

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 93 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1392-2-18
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    2,399
    سطح
    29
    Points: 2,399, Level: 29
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    536

    تشکرشده 560 در 192 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام، ببخشید بدون اجازه وارد شدم. ولی خواستم از فرشته مهربان تشکر کنم که خوب داره با کاربرای همجنسشون همدردی میکنه، اینو گفتم بعضیا یاد بگیرن!!!!!!!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید capitan تشکرکرده است .

    earth (دوشنبه 05 اسفند 92)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    به لطف خدا کمی آرومترم.دارم سعی میکنم برنامه هامو مشخص کنم وبه خوبی انجام بدم.
    فعلا واسه هر روزهفته بیرون خونه کاری جور کردم.(دانشگاه ومکان زیارتی وکلاس اخلاق وروانشناسی)


    به کار مامانو بابام کاری ندارم.خودمو تا جای ممکن از برخورد با برادرم دور نگه داشتم.
    روابط با مامان گل دل رحممو بهتر کردم.
    میدونم دعای خیر اون از همه چی واسم مهمتره.

    خیلی وقت نکردم مطالبو بخونم اما هر وقت تونستم اومدم خوندم.
    هنوز کمی مونده.

  4. 2 کاربر از پست مفید earth تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 07 اسفند 92), خوشبختی (چهارشنبه 07 اسفند 92)

  5. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    امشب فکر بدی اومده سراغم...
    یعنی چند وقته دارم به این فکر میکنم من گناهکارم که تو این سایت مسائل خصوصیمو گفتم...
    فکر میکنم وقتی یه پسر زندگیمو بخونه با خودش میگه چه دختر بدی خودشو چادری معرفی کرده...
    بعد نسبت به دخترا بدبین میشه وازدواج نمیکنه وگناهش پای منه که حتی ریزترین مسائلمو اینجا مطرح کردم...

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1392-6-09
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,000
    سطح
    16
    Points: 1,000, Level: 16
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    291

    تشکرشده 34 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.من یه تاپیک تو این تالار زده بودم در مورد تعدیل احساسات.اما زیاد توش پستی گذاشته نشد.این تاپیک رو یکی از دوستان خوبم تو همین تالار بهم معرفی کرد.خیلی خوشحال شدم.مخصوصا وقتی که دیدم کارشناس محترم داره مستقیم راهنمایی میکنه.امیدوارم بازم ادامه بدین.الانم اگه پستی گذاشتم یه دلیلش همین بود که تشویقتون کنم به ادامش.حواستون هست که تو پستهای 20 و 23 بازم احساساتی نوشتید.سعی کنید کمش کنید.من خودم تو زمینه مهار احساسات افتضاحم.اما در مورد پست اخرتون.این چه فکری شما می کنید؟من خودم میخوام همسرم چادری باشه.ولی مطمئنا فرشته که نیست دیگه.همون طور که من نیستم.شما از مشکلاتت اینجا گفتین.این تالار واسه همین چیزاست دیگه.سعی کنین همین احساس کاذبی رو که(پست 23) الان اومده سراغتون تا بیشتر رشد نکرده مهارش کنین.لطفا با قدرت ادامه بدین.

  7. 2 کاربر از پست مفید خوشبختی تشکرکرده اند .

    earth (چهارشنبه 07 اسفند 92), reihane_b (چهارشنبه 07 اسفند 92)

  8. #5
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام خوشبختی محترم
    حرفاتون انرژ ی دوباره ای بهم داد تا کمی بیشتر تلاش کنم.
    امیدوارم خدارو فراموش نکنم که اگر دستمو از درگاهش جدا کنم تباه شدم.


    همتون واسم دعا کنید.

  9. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    majid_k (چهارشنبه 07 اسفند 92)

  10. #6
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام فرشته مهربون
    من هرچی فکر میکنم تمام مسائلم به خاطر کمبود محبتی بوده که از بچگی تا الان همراهم بوده.
    همه جا دنبال محبتی بودم وهستم که توسط پدر ومادرم به صورت درست به من داده نشده.
    واسم مهم نیست کسی اینجا سرزنشم کنه یا نه اما مهم اینه که مسائل من فقط با محبت حل میشه که اونو از آدما نمیشه گدایی کرد.
    من به مامانم محبت میکنم چون خدا تو قران گفته باید اینکارو بکنم واینطوری آرامش بگیرم.اما آرامش من از دست رفته ونمیخوام بیهوده واسه دقایقی خودمو گول بزنم که مسئله حل شده...
    این قصه هنوز ادامه داره ومن قادر نیستم درستش کنم.
    نمیگم میخوام تلاشمو بزارم کنار چون اگر تلاش نکنم مردم.


    اگر سرشار از انرژی منفی هستم ببخشید.

    - - - Updated - - -

    اینجا هم حرف نمیزنم.اما مطمئنم بازم صورت مسئله پاک نمیشه.

    - - - Updated - - -

    هرکس دوست داره این تاپیکو ادامه بده چون من دیگه توانشو ندارم.

  11. 2 کاربر از پست مفید earth تشکرکرده اند .

    majid_k (چهارشنبه 07 اسفند 92), toojih (چهارشنبه 07 اسفند 92)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    فقط یک محدودیت هست که باید رعایت کرد و اونهم اینه که چیزی رو نباید از کسی بجز خودت بخوای. خودت با خودت و بقیه هر کاری دوست داری بکن ولی از کسی چیزی نخواه.
    ویرایش توسط فرشته مهربان : جمعه 09 اسفند 92 در ساعت 03:09 دلیل: حذف قسمتهایی که خلاف اصول مشاوره هست

  13. 2 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    1234567 (چهارشنبه 07 اسفند 92), earth (چهارشنبه 07 اسفند 92)

  14. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط earth نمایش پست ها
    هرکس دوست داره این تاپیکو ادامه بده چون من دیگه توانشو ندارم.
    إ چی شد یه دفعه؟؟ تو که داشتی پیش میرفتی.


    إ سلامم کو؟ آهان جستمش، اینجاست: سلام...

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  15. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    earth (چهارشنبه 07 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 08 اسفند 92)

  16. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم
    چه خوب خودت گفتی
    نمیگم میخوام تلاشمو بزارم کنار چون اگر تلاش نکنم مردم.
    ،البته به جز دور از جونت مردن... منظورم اینه واقعا آدم با تلاش و امید به حل مشکلات زنده هست
    میدونم کمبود محبت از دوران کودکی یعنی چی. درکت میکنم که چقدر سخته و به قول خودت نمیشه محبت رو گدایی کرد.
    یوسف گمگشته جان تا وقتی یه دختر به دنبال محبت فردی از جنس مخالف باشه ،نمیتونه کسی رو جذب خودش کنه(یعنی همون شخص بیشتر تو رو توی دریافت محبت اذیت میکنه!)... میدونم تو اینطور نیستی. و محبت واقعی و درستش رو میخوای. این حق توئه. حق هر دختری هست،مخصوصا شما که لیاقت یه عشق پاک و محبت تمام ناشدنی داری.
    ولی عزیز من سعی کن اول موفق بشی که به خودت محبت کنی. خودت رو دوست داشته باشی... اونوقت میتونی محبت دیگران هم.
    جذب کنی

    عزیزم، خواهش میکنم هیچوقت ناامید نشونمیدونم شاید قابل درک و مقایسه نباشه سختی هایی که هر کس کشیده در شرایط مختلف، ولی اینو میدونم هر کدوممون به نحوی روزای سخت داشتیم و داریم. ولی خداروشکر با توکل به خدا و تلاش بوده اگه بخشی از اونا حل شده...
    پس تو هم مثل همیشه طوری عمل کن در آخر عمر(انشاله عمر باعزت و طولانی) ،وقتی به گذشته ت برمیگردی حداقل شرمنده خودت نشی،بگی من تلاشم رو کردم. و اگه اتفاقات دلخواه من نیفتاد خواست خدا توش نبوده... نه تلاش منتاپیک رو ادامه بده. انشاله روزای خوبی در انتظارت هست.توکلت رو از دست نده

  17. 4 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    earth (چهارشنبه 07 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 08 اسفند 92), فرشته مهربان (جمعه 09 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 07 اسفند 92)

  18. #10
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reihane_b نمایش پست ها


    عزیز من سعی کن اول موفق بشی که به خودت محبت کنی. خودت رو دوست داشته باشی... اونوقت میتونی محبت دیگران هم.
    جذب کنی
















  19. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    earth (جمعه 09 اسفند 92), khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92)


 
صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم نمیتواند مرا درک کند
    توسط نارجیس در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 05:21
  2. نمیتوانم خودم را متقاعد به ازدواج کنم
    توسط سارا66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 18 خرداد 92, 14:24
  3. چگونه رگ خواب مردی میتوان فهمید
    توسط مریم زد98 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 04 آذر 91, 13:02
  4. خیانت شوهرخواهرم به خواهرم ، من چه کار میتوانم بکنم ؟
    توسط soha10 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 آبان 91, 09:52
  5. پیامدهای سنگین یک رابطه، نه میتوانم فراموش کنم نه میتوانم ادامه بدهم
    توسط kindly girl در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 فروردین 91, 02:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.