سلام، ببخشید بدون اجازه وارد شدم. ولی خواستم از فرشته مهربان تشکر کنم که خوب داره با کاربرای همجنسشون همدردی میکنه، اینو گفتم بعضیا یاد بگیرن!!!!!!!!![]()
تشکرشده 560 در 192 پست
سلام، ببخشید بدون اجازه وارد شدم. ولی خواستم از فرشته مهربان تشکر کنم که خوب داره با کاربرای همجنسشون همدردی میکنه، اینو گفتم بعضیا یاد بگیرن!!!!!!!!![]()
earth (دوشنبه 05 اسفند 92)
تشکرشده 569 در 244 پست
به لطف خدا کمی آرومترم.دارم سعی میکنم برنامه هامو مشخص کنم وبه خوبی انجام بدم.
فعلا واسه هر روزهفته بیرون خونه کاری جور کردم.(دانشگاه ومکان زیارتی وکلاس اخلاق وروانشناسی)
به کار مامانو بابام کاری ندارم.خودمو تا جای ممکن از برخورد با برادرم دور نگه داشتم.
روابط با مامان گل دل رحممو بهتر کردم.
میدونم دعای خیر اون از همه چی واسم مهمتره.
خیلی وقت نکردم مطالبو بخونم اما هر وقت تونستم اومدم خوندم.
هنوز کمی مونده.
تشکرشده 569 در 244 پست
امشب فکر بدی اومده سراغم...
یعنی چند وقته دارم به این فکر میکنم من گناهکارم که تو این سایت مسائل خصوصیمو گفتم...
فکر میکنم وقتی یه پسر زندگیمو بخونه با خودش میگه چه دختر بدی خودشو چادری معرفی کرده...
بعد نسبت به دخترا بدبین میشه وازدواج نمیکنه وگناهش پای منه که حتی ریزترین مسائلمو اینجا مطرح کردم...
تشکرشده 34 در 21 پست
سلام.من یه تاپیک تو این تالار زده بودم در مورد تعدیل احساسات.اما زیاد توش پستی گذاشته نشد.این تاپیک رو یکی از دوستان خوبم تو همین تالار بهم معرفی کرد.خیلی خوشحال شدم.مخصوصا وقتی که دیدم کارشناس محترم داره مستقیم راهنمایی میکنه.امیدوارم بازم ادامه بدین.الانم اگه پستی گذاشتم یه دلیلش همین بود که تشویقتون کنم به ادامش.حواستون هست که تو پستهای 20 و 23 بازم احساساتی نوشتید.سعی کنید کمش کنید.من خودم تو زمینه مهار احساسات افتضاحم.اما در مورد پست اخرتون.این چه فکری شما می کنید؟من خودم میخوام همسرم چادری باشه.ولی مطمئنا فرشته که نیست دیگه.همون طور که من نیستم.شما از مشکلاتت اینجا گفتین.این تالار واسه همین چیزاست دیگه.سعی کنین همین احساس کاذبی رو که(پست 23) الان اومده سراغتون تا بیشتر رشد نکرده مهارش کنین.لطفا با قدرت ادامه بدین.
تشکرشده 569 در 244 پست
سلام خوشبختی محترم
حرفاتون انرژ ی دوباره ای بهم داد تا کمی بیشتر تلاش کنم.
امیدوارم خدارو فراموش نکنم که اگر دستمو از درگاهش جدا کنم تباه شدم.
همتون واسم دعا کنید.
majid_k (چهارشنبه 07 اسفند 92)
تشکرشده 569 در 244 پست
سلام فرشته مهربون
من هرچی فکر میکنم تمام مسائلم به خاطر کمبود محبتی بوده که از بچگی تا الان همراهم بوده.
همه جا دنبال محبتی بودم وهستم که توسط پدر ومادرم به صورت درست به من داده نشده.
واسم مهم نیست کسی اینجا سرزنشم کنه یا نه اما مهم اینه که مسائل من فقط با محبت حل میشه که اونو از آدما نمیشه گدایی کرد.
من به مامانم محبت میکنم چون خدا تو قران گفته باید اینکارو بکنم واینطوری آرامش بگیرم.اما آرامش من از دست رفته ونمیخوام بیهوده واسه دقایقی خودمو گول بزنم که مسئله حل شده...
این قصه هنوز ادامه داره ومن قادر نیستم درستش کنم.
نمیگم میخوام تلاشمو بزارم کنار چون اگر تلاش نکنم مردم.
اگر سرشار از انرژی منفی هستم ببخشید.
- - - Updated - - -
اینجا هم حرف نمیزنم.اما مطمئنم بازم صورت مسئله پاک نمیشه.
- - - Updated - - -
هرکس دوست داره این تاپیکو ادامه بده چون من دیگه توانشو ندارم.
تشکرشده 1,508 در 444 پست
فقط یک محدودیت هست که باید رعایت کرد و اونهم اینه که چیزی رو نباید از کسی بجز خودت بخوای. خودت با خودت و بقیه هر کاری دوست داری بکن ولی از کسی چیزی نخواه.
ویرایش توسط فرشته مهربان : جمعه 09 اسفند 92 در ساعت 03:09 دلیل: حذف قسمتهایی که خلاف اصول مشاوره هست
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
تشکرشده 2,293 در 573 پست
سلام عزیزم
چه خوب خودت گفتی،البته به جز دور از جونت مردن... منظورم اینه واقعا آدم با تلاش و امید به حل مشکلات زنده هستنمیگم میخوام تلاشمو بزارم کنار چون اگر تلاش نکنم مردم.
میدونم کمبود محبت از دوران کودکی یعنی چی. درکت میکنم که چقدر سخته و به قول خودت نمیشه محبت رو گدایی کرد.
یوسف گمگشته جان تا وقتی یه دختر به دنبال محبت فردی از جنس مخالف باشه ،نمیتونه کسی رو جذب خودش کنه(یعنی همون شخص بیشتر تو رو توی دریافت محبت اذیت میکنه!)... میدونم تو اینطور نیستی. و محبت واقعی و درستش رو میخوای. این حق توئه. حق هر دختری هست،مخصوصا شما که لیاقت یه عشق پاک و محبت تمام ناشدنی داری.
ولی عزیز من سعی کن اول موفق بشی که به خودت محبت کنی. خودت رو دوست داشته باشی... اونوقت میتونی محبت دیگران هم.
جذب کنی
عزیزم، خواهش میکنم هیچوقت ناامید نشونمیدونم شاید قابل درک و مقایسه نباشه سختی هایی که هر کس کشیده در شرایط مختلف، ولی اینو میدونم هر کدوممون به نحوی روزای سخت داشتیم و داریم. ولی خداروشکر با توکل به خدا و تلاش بوده اگه بخشی از اونا حل شده...
پس تو هم مثل همیشه طوری عمل کن در آخر عمر(انشاله عمر باعزت و طولانی) ،وقتی به گذشته ت برمیگردی حداقل شرمنده خودت نشی،بگی من تلاشم رو کردم. و اگه اتفاقات دلخواه من نیفتاد خواست خدا توش نبوده... نه تلاش منتاپیک رو ادامه بده. انشاله روزای خوبی در انتظارت هست.توکلت رو از دست نده![]()
earth (چهارشنبه 07 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 08 اسفند 92), فرشته مهربان (جمعه 09 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 07 اسفند 92)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
earth (جمعه 09 اسفند 92), khaleghezey (جمعه 09 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)