به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با سلام و احترام

    به همدردی خوش آمدید .
    از دید ازدواج بخوایم بررسی کنیم ، امکان داره یه پسری یه دختری را دوست داشته باشه ولی چون شرایط ازدواج را نداره و اهل رابطه دوستی هم نیست ، احساس و روابطش را مراقبت کنه ...
    اولین کاریکه به نظرم شما باید انجام بدید اینکه از فکر و خیال خارج بشید و با اما و اگرها ادامه ندید ...ما هیچ تسلطی به احساس طرف مقابلمون نداریم ، یعنی نمیدونیم تو ذهن اون داره چی میگذره ...
    ما از خودمون اوکی هستیم .... ولی طرف مقابل هم مهمه ....پس باید مراقب احساسمون باشیم
    (اول ایمن سازی خودمون) .... این علاقه ما باید منطقی باشه و در چارچوب صحیح ایجاد شده باشه (یعنی شناخت صحیح )
    مطلب بعدی اینکه اگه جلوی چشمش هستید ، اون پسر اگه شرایط ازدواج را داشته باشه و شما را در نظر داشته باشه از راه درسش اقدام میکنه به یه طریقی ...اون موقع هم باید هوشیار باشید .
    میشه از یه واسط مطمئن و عاقل یه چیزهایی را غیر مستقیم از طرف مقابل فهمید .
    در حالت کلی ،هیچ وقت ذهنمون را قفل نکنیم تونلی روی یه نفر و بهش وزن زیاد ندیم.... این میشه یه خطای شناختی .
    روی هدف و ارزش ها فکر کنیم ...
    . ما یه ارزش انتخاب میکنیم و میتونیم با هدف های مختلف به اون برسیم ( اگه یه هدف نشد ، یه هدف دیگه )
    مثلا در مقوله ازدواج یه فرد ارزش را میذاره : " تشکیل یه خانواده خوب ، آرامش ، رسیدن به خدا "
    در مسیر خواستگاری (پسر،دختر) میخوایم به اون ارزشه برسیم و دیگه اگه مثلا یه خواستگار نشد ، یه خواستگار دیگه ( یه هدف نشد ، هدف دیگه ) ... بعد ازدواج هم پسر و دختر تلاش میکن به این ارزش برسن و با همدیگه ارزش های والای دیگری را انتخاب میکنن .
    ارزش ها معنوی انتخاب میشن و استراتژیک ترن .... هر چی ارزش انسان متعالی تر باشه ....مسیر تعالی تر هست .
    اگه هدف و ارزش را برعکس کنیم و بگیم من حتما باید با فلان شخص ازدواج کنم تا خوشبخت بشم ، امکان داره مشکل پیدا کنیم ...... اگه به هدف وابستگی داشته باشید یا برای خودتون این حس را ایجاد کنید ....شرایط سخت میشه .
    اتفاق های زندگی را بهتر معنایابی کنیم ..... مثلا محبوبی را دوست داشتیم نشد .... میگیم الهی شکر ، ان شالله خیره .....یه محبوب دیگه میاد و در مسیرم قرار میگیره .
    اینجوری شکر را داشته باشید در زندگی و اتفاق ها .... میشید آهن ربا :)





    مطالعه این لینک ها کمک میکنه :





    موفق باشید .
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 19 مرداد 04 در ساعت 11:55 دلیل: تایپی + لینک

  2. 6 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    m.reza91 (دوشنبه 20 مرداد 04), Mvaz (یکشنبه 19 مرداد 04), فرشته مهربان (دوشنبه 20 مرداد 04), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 20 مرداد 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 19 مرداد 04), zolal (یکشنبه 19 مرداد 04)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.