(البته ظاهرا بجز من یک نفر دیگه هم خیلی پا پیچ شدن و خود دختر خانوم احتمالا نمیدونسته ک منم چون نه باهاش حرف زده بودم نه ... حتی نمیدونست که من ازش خوشم میاد)
با این پشتکاری که شما داشتی، خیالت راحت میدونسته، خوبم میدونسته! دخترا تو این قضایا ف بگی رفتن فرحزاد و برگشتن :|
اصلا 65 تا خواستگار داشته باشه. پسر خوب وقتی طرف داره میگه نه! برای چی داری اصرار میکنی؟ یذره غرور و عزت نفس برای خودت قائل شو.
علاقه مندی ها (Bookmarks)