دیگه اگه تصمیمتونو گرفتین که دیگه حرف ما دیگه فایده اس نداره. ما میگیم از طریق خانواده، شما میگی دوران اینجور کارها گذشته.
ماشالله اعتمادبه نفستم بالاس و هر چی هم میگیم شما تصمیمت رو گرفتی. برات ارزوی موفقیت میکنم
تشکرشده 2,261 در 917 پست
دیگه اگه تصمیمتونو گرفتین که دیگه حرف ما دیگه فایده اس نداره. ما میگیم از طریق خانواده، شما میگی دوران اینجور کارها گذشته.
ماشالله اعتمادبه نفستم بالاس و هر چی هم میگیم شما تصمیمت رو گرفتی. برات ارزوی موفقیت میکنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)