هلنا جان به نظر من یکی از مشکلاتی که تو داری اینه که تو یه کشور اروپایی و بسیار مدرن زندگی می کنی ولی فرهنگ سنتی داری. بهت پیشنهاد می کنم که حتما حتما ارتباطات اجتماعی ات رو بیشتر کنی و خودت رو کم کم با جامعه ای که توش زندگی می کنی تطبیق بدی.
واقعیت اینه که تو الان واقعا شش صفر از همسرت جلوتری. یک زن جوان هستی که کار داری و مستقلی. یک فرزند سالم داری. همسرت مردیه که کار نداره و سال های آخر جوانی اش رو سپری می کنه. ویژگی های مثبتی رو هم که براش نوشتی در واقع کار شاهکاری نیستند! یک مقدار روی اعتماد به نفست کار کن و واقع بین تر باش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)