حرف همسرتون که می گه برای تلافی بوده ... از نظر من بی معنی است.
سعی کن اون عکسها را فراموش کنی و زندگیت را بکنی. ببین واقعا وفاداره و ارزش زندگی را داره یا نه.
شما رانندگی تاکسی می کنید چرا همسرتون همین کار را نمی کنه؟
چرا به پول بخور و نمیر دولتی راضیه و نمی خواد تلاش کنه زندگی بهتر داشته باشید؟
دو هفته به خاطر زایمانت کارهای خونه را کرده می گی خوبه؟
به نظر من این که همسرت سرکار نمی ره و تلاشی نمی کنه ... یکی از مشکلاتشه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : چهارشنبه 05 آبان 95 در ساعت 22:16
علاقه مندی ها (Bookmarks)