دوست عزیز خیانت چیزی نیست که به راحتی بشه باهاش کنار اومد مثل مرگ عزیزی میمونه که فقط گذشت زمان مرهم اونه.همسرشما درزمانی که اون عکسو ازشمادید روحش زخم خورد ومتاسفانه به جای حل مسئله اینجور خودشو درمان کرد.الان باخودت هرچی بیشتر نسبت به این مسئله فکرکنی بیشترداغون میشی.درکت میکنم حال روحیت الان خرابه ومیخواهی زود ازاین حالاتت خلاص بشی ولی اینو بدون طبیعیه که یه مدت همینطورباشی شاید بعضی روزاخوب باشی بعضی روزا بد ولی میگذره.متاسفانه شما اولین نفر نیستی که خیانت دیدی آخرین نفرهم نخواهی بود.هیچکس به اندازه خود شما نمیتونه بهت کمک کنه از این وضعیت نجات پیداکنی .هرچقدر من و بقیه دوستان بگیم فراموش کن،کنکاش نکن فایده نداره تا زمانی خودت بخواهی.میدونم سخته ولی غیرممکن نیست.
مقالات زیادی تو اینترنت درباره کناراومدن باخیانت هست اونا رو بخون








علاقه مندی ها (Bookmarks)