با سلام خودتون راید بشینید و فکر کنین ببینم این از کوم دسته افراد اوناییه که ذاتا هوس بازن و به هیچ زنی نه نمیتونن بگن و یا اینکه نه حالا یک بار از سر شیطنت مجازی کرده و البته اگه نمیرفت سرقرار و اگه عاشق طرف مثلا فرض کنیم کسی بوده باشه واقعا نمیشد و اگه شمارو راحت کنار نمیذاشت اگر شرایط اون بهتر بود واسش و بالاخره رابطه فرش وو تازه بهتر بود واسش اگه واقعا قصد ازدواج دارین که هرچه زمان کمتر واسشون تاریخ مشخص کنین ببینم میان خواستگاری و مسوولیت قبول میکنن یا نه که حالا بعداز خواستگاری میتونی با خانواده بیشتر ایشون رو بشناسی و اگرم که بهانه اوردن که به نظرم بزارین برن چون ایشون مرد زندگی نمیشن و این شمایین که عمر جوونی و شادابی گل بودن خودتو نو از دست میدین ،به اعتقاد من با هر مردی باهرمشکلی میشه کنار اوند ودرستش کرد به جز مرد هوس باز دیگه خوددانید








علاقه مندی ها (Bookmarks)