به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 اسفند 95 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1395-5-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    396
    سطح
    7
    Points: 396, Level: 7
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    18
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    خیانت در حین رابطه عمیق و جدی با کس دیگه

    سلام به همه دوستان
    من یه مشکلی دارم امیدوارم با همیاری شما عزیزان به راهکار مناسبی برسم
    من دختری هستم که 7 ساله در ارتباط جدی به قصد ازدواج با آقایی هستم که ارتباط خیلی عمیقی بین ما هست و بسیار بهم علاقه مندیم. تا الان برای مناسب شدن شرایط ازدواج صبر کردیم و بد مشکلات خانوادگی ای برای من پیش آمد که رسمی شدن ارتباطمون رو مدام به تعویق انداخت( مقصر من هستم) و اون مشکلات باعث ایجاد افسردگی کمی در من شد و روی ارتباط ما اثر گذاشت و من سردتر و افسرده تر شدم نسبت به ایشون. تا اینکه یه مدتی باهم ارتباطمون قطع شد (از فرط سردی که دیگه دوطرفه شده بود) من از سر شیطنت و کنجکاوی تصمیم گرفتم یا یک اکانت فیک مجازی با ایشون ارتباط برقرار کنم و کردم! خیلی آسون پاسخمو داد و خیلی راحت از رابطه ما برای اون خانم مجازی گفت و اینکه ازم دلسرد شده و دیگه امیدی بهم نداره و میخواد تموم کنه و منتظر شرایط روحی مناسب برای منه!(که پذیرشش رو کنار مشکلات خودم داشته باشم) و اینکه خیلی احساس کمبود از سمن من داره و ....
    و خیلی زود با این اکانت صمیمی شد طی چندروز..
    من وقتی فهمیدم دو روز بعدش سعی کردم جبران کنم. به خودم اومدم. بهش ز زدم و خاستم هم دیگه رو ببینیم
    و ازش عذرخواهی کردم و گفتم با یه مشاور صحبت کردم و فهمیدم کوتاهی کردم و الان میخوام جبران کنم. اون خیلی استقبال کرد و ابراز علاقه کرد و قول داد که اونم بیشتر درکم کنه و شرایط ازدواجو فراهم کنیم. و رابطه مون به سرعت به حال اول برگشت و گل خرید و کلی حرفای عاشقانه...
    اما...
    مشکل اینجاست که هنوز با اون اکانت در ارتباطه براش مطلب میفرسته و شوخی های خیلی صمیمانه میکنه و کلممات محبت امیز بهش میگه...حتی همزمان با هردومون (من و اکانت فیک) چت میکرد.
    من اون روز ازش خاستم که اگه منو نمیخواد تمومش کنیم و یا یه فرصت دوباره بهم بدیم خیلی مشتاق قبول کرد ادامه بدیم. اما الان دلیل اینکارشو نمیفهمم
    خیلی دارم عذاب میکشم که داره از این طرف به من اینحرفارو میزنه از اونور با اون خانم فرضی هم خوش و بش میکنه و ...
    بنظر شما من باید چیکار کنم؟؟ این اجازه رو بهش دادم که حتی بعد از ازدواج بتونه راحت بهم خیانت کنه؟ حالا این اکانت خودمم بقیه رو که دیگه من کنترلی روش ندارم.
    الان برخورد درست چیه؟لطفا لطفاااا راهنماییم کنید

    - - - Updated - - -

    بنظر شما غیر مستقیم به روش بیارم که کامنت های این شخص رو در صفحه ش دیدم و خیلی ناراحت شدم؟یعنی بیان کنم که یه چیزایی میدونم..خودش تمومش میکنه یا قایمکی تر ادامه میده؟
    از طرفی میترسم با حذف این اکانت اون سراغ شخص دیگه ای بره..من بارها قبل از اختلافاتمون بهش گفتم من پذیرش اینکه بگی جدابشیم رو دارم ولی خیانت نه. خودشم خیلی خوب میدونه.
    تقریبا مطمعنم اگه بیشتر پیش برم و بگم یه قرار بزاریم بعیید نیست که بیاد سر قرار با اون خانم......
    واقعا میخوام کاستی خودمو در گذشته جبران کنم اما این موضوع برام ازاردهنده شده.
    از طرفی هم هیچوقت ادمی نبودم که کنترل و محدودش کنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید tanhaee تشکرکرده است .

    بانوی آفتاب (شنبه 23 مرداد 95)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 بهمن 00 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1395-2-16
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    5,588
    سطح
    48
    Points: 5,588, Level: 48
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    103

    تشکرشده 75 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام

    کامنت شما رو باید از چند جهت بررسی کرد:

    ۱_ ایا ارتباط هفت ساله که هنوز منجر به ازدواج نشده ، یک ارتباط درست هست یا یک ارتبآطی که میتونه رو به افول باشه ؟!
    ۲_ ایا شما دو بزرگوار واقعا هم کفو هم هستید یاصرفا وابستگی هفت ساله شما رو کنار هم نگه داشته ؟ ...در یک کلام ایا هر دو همسر مورد نظر هم هستید یا خیر ؟

    ۳_ ایا دلسردی های شما دلیل منطقی داشته ؟ ایا ایشون برخورد مناسب داشتند در قبال این دلسردی ها یا منتظر فرصت بودند برای کنارگیری؟

    ۴_شما در چه موفعیت سنی و اجتماعی بودین و هستین ؟ ایا این مطلب بادلسردیهای شما در ارتباط بوده؟

    ۵_ چه دلیلی داشت که سعی کردید ارتباطمجازی دیگه ای با ایشون داشته باشید. ؟ ایا صرفا یک شیطنت بوده یا واقعا چیزی در وجودتان به شما هشدار میداده...مثل این که قبلا موردی رو دیدین که حالا فکر خیانت براتون پر رنگ شده و باهاش ارتباط مجازی گرفتین ؟

    ۶_ ایا صحیح هست بهش بگید یا نه ؟

    در مورد پنج سوال قبل با خودتون صادق باشید در این صورت میدونید ادامه بدید یا نه؟
    اما در مورد سوال اخر !

    نظر من اینه
    اولا به این کارتون ادامه ندید ..،چه بخواهید ادامه بدید چه نه..،در هردو صورت روان شما اسیب میخوره..در صورت ادامه با این اقا با دونستن این موارد اعتمادتون روز به روز کمتر میشه...و اگر هم بخواهید کات کنید باعث نا امیدی شما از مردان زندگیتون میشه و در اینده نمیتونید به مرد ایندتون اعتماد کنید
    ثانیا ادما به امید زنده هستند و شک جلوی امید و پیشرفت رو میگیره...خانومایی که مثلا زرنگی میکنند و مچ شوهرشون رو میگیرن...خودشون با دست خودشون ضربه به زندگیشون زدند چون موریانه رو وارد زندگیشون کردند که ارام ارام پایه های زندگیشون رو از بین میبره
    این زن چون میدونه شوهرش شیطنت کرده دیگه انگیزه ای برای رابطه بهتر برقرار کردن نداره...دیگه قدرت نداره شوهرش رو به زندگی برگردونه..چون خودش قدرت برگشت به زندگی رو نداره..همیشه میترسه
    برعکس زنی که نمیدونه شوهرش شیطنت کرده و داره تلاش میکنه زندگیش رو درست کنه..این زن خیلی خیلی موفقتره! چون امید واره و انسانها با امید به پیروزی نزدیکترند

    تنها توصیم به شما اینه که دست از رابطه ی مجازیتون همین الان بردارین تا اسیب کمتری ببینین و حرفی در این مورد نزنین چون پیامدای درستی نداره !
    و از همه مهمتر برگردید سر خونه ی اول که ایا انتخابتون درست بوده ؟ ایا شما همکفو هم هستید ؟ ایا با تجربه هایی که به دست اوردید و با مشورت با مشاورها و ادمهای با تجربه میشه روی زندگی مشترکتون با این فرد حساب کردیا نه؟!
    لطفا احساسات رو بزارید کنار و بادقت به تمام پارامترها دقت کنید ! ؤ اگه قرر شد این فرد انتخابنون باشه بابد ارتباطهای مهارتیتون رو بالا ببرید و از مشاور کمک بگیرید که بتونین این رابطه مجازی ایشون رو فراموش کنین و دست از تردیدهاتون بردارید

    براتون بهترینها رو ارزو میکنم

  4. 2 کاربر از پست مفید همراهی تشکرکرده اند .

    tanhaee (جمعه 22 مرداد 95), بانوی آفتاب (شنبه 23 مرداد 95)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 اسفند 95 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1395-5-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    396
    سطح
    7
    Points: 396, Level: 7
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    18
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    خیلی سپاسگزارم از پاسختون
    ما هردو 28 سالمون هست و بله خیلی رابطه احساسی عمیقی داشتیم و عاشقانه هم دیگه رو دوست داشتیم اما متاسفانه مشکلات زیادی برای ازدواج مثل کار سربازی ...سر راهمون بود اولش از سمت ایشون بعدم اخیرا من.. بعد یه سری مشکلات شخصی خانوادگی برای من پیش اومد که بشدت بی حوصله و افسردم کرد. ایشون هم انصافا سعی کرد منو دلداری بده بارها اما خب کارساز نبود. من توقع درک بیشتر داشتم ولی با وجود رابطه محدودمون در حد زنگ و چت و هفته ای دو سه بار قرار خیلی امکان پذیر نبود( چون خانواده ها فقط در حد یه بار خاستگاری و اینکه همچین خاستگاری هست در جریان هستند و سری قبل که خاستگاری اومدن چون شرایط محیا نبود رضایت ندادن) هردو هم تحصیلکرده هستیم .
    دلیل اون ارتباط مجازی اولش کنجکاوی بود و درست حدس زدید من آدم زرنگی هستم و فکر کردم زرنگیم در این مورد میتونه کمکم کنه که ببینم توی همچین شرایطی که باهم در ارتباط نیستیم چه واکنشی نشون میده و از طرفی میخواستم بقول معروف از زیر زبونش در ارتاط با رابطه مون غیر مستقیم حرف بکشم. و واقعا خیلی عصبی شده بودم در حین اون مکالمه. حس خیلی خیلی بدی بهم دست که زود حس صمیمیت پیدا کرد.
    وگرنه اصلا چیزی از قبل نبوده. واقعا نمیدونم الان که ارتباطمون داره صمیمی میشه و بهم بیشتر حرفایی که به اون شخص مجازی زد رو به خودم گفت ، که من احساس کمبود زیاد کردم و متاسفم که خوب درکت نکردم و بیا درستش کنیم....و داریم هردو سعی میکنیم ارتباط رو ترمیم میکنیم.
    من آدم لجباز و مغروری بودم که با یک مشاور که صحبت کردم ایشون گفتن ضربه اصلیو خودم زدم و برای جبرانش باید پیش قدم شم و شدم و جواب داد.
    اما ایشون ارتباط مجازی رو کامل از بین نبرده و هنوز با همون صمیمیت گه گاه پیامی میده..
    برای اینکه قطعش کنم میخواستم بدونم بنظر شما اون ارتباط مجازی رو باید به عنوان شخص خودم بخوام که قطعش کنه و ابراز کنم که مثلا فلان شخص رو دیدم برات کامنت گذاشت و من دوست نداشتم...(به روش بیارم ولی با نه با گله و شکایت)
    یا اون شخص مجازی مثلا از ایشون فاصله بگیره؟(که در اینصورت ترسم از اینه که این خودمم و تموم بشه، مورد دیگه پیش بیاد و من ندونم چی)

    من تازه متوجه مشکلات خودم شدم که به رابطه م ضربه زده و قصد دارم روندشو تغییر بدم اما ترس اینکه اول این باشه که ایشون بخواد ضربه بزنه منو دچار شک کرده. وگرنه از انتخابم مطمئنم.

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    144
    Array
    سلام.. بیشتر پسرا تو دنیای مجازی با چن دختر همزمان اشنا هستن و اگه بری تو ریششون میبینی همشونو هم دوس دارن و زمانی فرق دوس بودن و یا همسر بودن براشون فرق میکنه که ازشون بخواین بیان خواستگاری..

    اونوقت معلوم میشه که هدفشون از دوستی چیه؟ به نظر من این احتمال وجود داره که ایشون فهمیده باشن که اکانت فیک شما خود شمایید و از اینکه دوستون دارن و قصد ارتباط دوباره رو باهاتون دارن شروع به صمیمیت کرده

    و حرفای دلشونو از این طریق به شما رسونده باشن و شما هم که بعدش رفتین سراغشون این احتمالو براشون به یقین تبدیل کرده باشین..

    پس اگه الان میخواین شما هم از نیت ایشون خبردار بشین حرف خواستگاری و ازدواجو پیش بکشید ..البته نه به این زودی که که شک کنه ..یه مدت بگذره و شما بگید که خواستگار دارین تا ببینید عکس العملشون در قبال حرفتون چیه..

  7. 2 کاربر از پست مفید جوادیان تشکرکرده اند .

    tanhaee (شنبه 23 مرداد 95), بانوی آفتاب (یکشنبه 24 مرداد 95)

  8. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 اسفند 95 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1395-5-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    396
    سطح
    7
    Points: 396, Level: 7
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    18
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    خیلی ممنون از پاسختون.
    ایشون اصلا امکان نداره به من شک کرده باشه از این بابت مطمعنم. و اما درباره خاستگاری... ایشون خیلی وقته حدود 3ساله مدام میخوان که رابطه مون رو رسمی کنیم و امتناع از سمت من بوده. اولش به این دلیل که شرایط ایشون آماده نبود و سعی کرد شرایط رو اماده کنه (سربازی بره و کار و ..) اما الان من یه سری مشکلات خوانوادگی برام پیش اومد که باعث شد به تعویق بیوفته.
    به روش بیارم یا نه ...
    وقتی هنوز گهگاه ارتباطشو با اون داره و از این طرف اینقدر جدی و مصمم میخواد ارتباط خودمونو بهتر کنیم شک میکنم که تصمیمش واقعیه یا نه..
    واقعا نمیدونم برخورد درست الان چیه
    ویرایش توسط tanhaee : شنبه 23 مرداد 95 در ساعت 13:15

  9. #6
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    790
    Array
    سلام

    هفت ساله با شما رابطه جدی و عمیق داره ... اونوقت هنوز ادبیات خاص شما را نمی شناسه؟
    راحت می تونی مدت طولانی با دو تا اکانت مختلف باهاش چت کنی؟
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  10. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    tanhaee (شنبه 23 مرداد 95), بانوی آفتاب (یکشنبه 24 مرداد 95)

  11. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    64
    Array
    منم یه همچین وضعی رو دیدم از مردایی که ادعای دوستداشتن دارند و رفتار و اعمالشون هم از علاقه به یک زن حکایت میکنه اما به چت کردن خالی با زنان نامحرم هم وقت میگذرونند!!!!!!!!! برا منم سواله قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشا آقایون شفاف سازی کنند

  12. 2 کاربر از پست مفید آخیش تشکرکرده اند .

    tanhaee (شنبه 23 مرداد 95), بانوی آفتاب (یکشنبه 24 مرداد 95)

  13. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    102
    Array
    هفت سال کم نیست بگیم سریع تمومش کنیم...شاید از سر یک کنجکاوی یا شیطنت یا ببخشید ... سادست... نه این که کار ایشون رو توجیح کنیم ولی شاید بعد این دلسردی اخیر ایشون صرفا برای گذراندن وقت و التیام دردهاشون سراغ این راه اشتباه رفتن...

    به نظر من بهترین کار این هستش که با اون اکانت جعلی دیگه ورود پیدا نکنید ... و همین منوال گذشته خود واقعیتون رو با ایشون ادامه بدید و و راوبط گرمتون رو داشته باشید... بعد از گذشت چند روز اگه ایشون به اون اکانت جعلی پیام دادن و ابراز احساسات و دل تنگی کردن و... به نظرم بهتره فراموششون کنید....کلا دیگه با اون اکانت جعلی جوابشونو هم بازم ندید ...

    خانم شما که نمی تونید تا اخر عمر با نگرانی زندگی کنید اگه من نباشم جامو یکی دیگه نگیره و...


    ولی یکم بحثتون پیچیده شده شاید بهتر باشه یکم روی موضوعتون فکر کنم.. لطفا فقط فعلا هیچی اولا به روشون نیارید به هیچ وجه... رابطه جعلی رو قطع کنید ... تا بعد بیام بهتون بگم چه کنید... فقط اصلا هیچی به روشون نیارید فعلا....

  14. 3 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    Shadi2 (یکشنبه 24 مرداد 95), tanhaee (شنبه 23 مرداد 95), بانوی آفتاب (یکشنبه 24 مرداد 95)

  15. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 اسفند 95 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1395-5-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    396
    سطح
    7
    Points: 396, Level: 7
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    18
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    ممنون ازپاسخ همگی
    دیروز یک بار دیگه خیلی صمیمی احوالپرسی کرد و با پیشنهاد آشنایی بیشتر به اون اکانت پیام داد وقصد داشت ارتباط صمیمی تری ایجاد کنه و یه فرصت برای نزدیکی بیشتر بهم داده بشه... من با وجود اینکه خیلی برام سخت بود و روحم داشت عذاب میکشید اما سعی کردم خونسرد باشم و ارتباط اون اکانت رو به بهونه ای قطع کنم و گفتم که اولش شاید مایل بودم برای گذروندن وقتم اما شما خیلی برای من مناسب نیستی و با کس دیگه ای آشنا شدم که حرفای مشترک بیشتری داریم و تموم کردم اونم بعد از اینکه گفتم شما برای من مناسب نیستی قبول کرد و اولش گفت یه فرصت بده شاید نظرت تغییر کرد و من دوست دارم آروم تر پیش بریم و اول کم کم آشنا شیم و من گفتم شما هنوز درگیر رابطه قبلیتی و گفت ای بابا حالا گذشته مو هی بکوب تو سرم! و من اخرش سعی کردم بگم برام جالب نیستی اونم اصلا دیگه اصرار نکرد و گفت باشه پس دیگه اگه گاهی پیامی چیزی دیدی بدون قصدی توش نیست مثل دوستای معمولی و من گفتم بهتره که نباشه اونم گفت باشه، تو دختر خوبی هستی و امیدوارم موفق باشی در زندگیت و خداحافظ ...و تموم شد. بلاکش کردم.
    اینم بگم که همزمانم داشت با من چت میکرد و خیلی حرفای عاشقانه میزد و اما با فاصله وقتی گفتم چه دیر ج میدی عذرخواهی کرد و گفت ببخشید یکی از دوستاش برای کار بهش پیام داده بود!!!
    من با اینکه دارم سعی میکنم روابطمون بهتر شه و یه کارایی هم کردم و اونم شدیدااااا اصرار بر خاستگاری داره و مشتاقه و خیلی ابراز محبت میکنه اما این مشکل که اینقدر راحت ارتباط گرفت و حتی بعد از گرم شدن رابطه مون بیخیال اون نشد هیچ و قصد ارتباط بیشتر باهاشم داشت و تموم کننده هم نبود برام قابل تحمل نیست. مطمئنم که اونجوری که اون طالب اشنایی بود اگه من ادامه میدادم و بقول معروف نخ رو میدادم به تلفن دادن و بعدش قرار منجر میشد..
    تلخی جدایی از رابطه یه چیزه و یکباره اما اینکه دلت برای همیشه قرص نباشه یه چیز دیگه س.. من بهش حق انتخاب دادم و بقول معروف آویزونش نبودم خودش خیلی مایل به بهبودش بود..پس چرا اینکارو کرد؟؟؟
    این اکانت خودم بودم.. بقیه مردم چی؟ اصلا اینکه همین الانم ممکنه کس دیگه ای هم باشه یا بعدا باز پیش بیاد چی..من این سستی ایشون رو چطور باید باهاش کنار بیام؟ یعنی هربار اختلافی پیش بیاد سریع باید دنبال جایگزین باشه؟ من به روش نیاوردم هنوز. اما بنظر شما اینم درسته که چشممو روش ببندم؟؟

    پ.ن : در جواب دوستان عزیزم باید بگم من ادبیاتم رو کاملا عوض کردم و یه شخصیت متفاوت ساختم.ایشون احتمالش تقریبا صفر هست که به من شک کرده باشه و از طرفی هم خیلی در این زمینه ها تیز نیست. از این بابت مطمئن هستم که شک نکرده.
    ویرایش توسط tanhaee : یکشنبه 24 مرداد 95 در ساعت 08:51

  16. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 دی 95 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1394-11-21
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    2,480
    سطح
    30
    Points: 2,480, Level: 30
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second Class3 months registered
    تشکرها
    111

    تشکرشده 224 در 94 پست

    Rep Power
    31
    Array
    عزیزم ایشون خواستگار شما هست، همسر شما نیست که بخوای چشمتو به روی این شیطنتش ببندی.

    این که الان فکر کنی میتونی از این اشتباهش چمشپوشی کنی اصلا درست نیست چون ایشون همسر شما نشده و معمولا میگن با چشم باز همسرتون رو انتخاب کنید و بعد در زندگی مشترک با چشم نیمه باز زندگی کنید.

    البته کار شما هم درست نبوده. من نمی دونم این چه مدلیه که بعضی از دخترها واسه اینکه طرف رو امتحان کنند از این راه های عجیب و غریب استفاده میکنند. شما هفت سال با هم آشنا بودید پس میشه گفت باید به شناخت خوبی از هم رسیده باشید دیگه امتحان مجازی چه مدلیه؟

    این رو هم بگم که شتاب زده تصمیم نگیر، یعنی اینکه باید موضوع رو بررسی کنی و الان دنبال این نباش که به خاطر این موضوع بهش جواب رد بدی. به نظر من حتی به روش هم نیار که این کار رو کردی، چون اینجوری خودت هم زیر سوال میری.

    شاید های زیادی وجود داره. شاید از سر شیطنت این کار رو کرده، یا شاید از سر تنوع طلبی و یا شاید هم خیالش از بابت شما مطمئن نیست و فکر میکنه شاید خواستگاری که بیاد این وصلت سر نگیره و یا شاید هم خلایی در زندگیش داره که در مواقع بحرانی زندگیش کارهای عجیب میکنه. مسئله اینجاست که در هر صورت حداقل از نظر من آدم قوی نیست چون من معمولا آدمهایی با روحیه قوی و بالا این مدلی رفتار نمیکنند.

  17. 2 کاربر از پست مفید مهرآیین تشکرکرده اند .

    tanhaee (یکشنبه 24 مرداد 95), بانوی آفتاب (یکشنبه 24 مرداد 95)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.