به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 66

Threaded View

  1. #28
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آنیتا123 نمایش پست ها
    سلام

    فکر نمیکردم بتونم پستی اینجا بزارم . نمیدونم چرا یه دفعه احساس کردم باید یه چیزی برات بنویسم. تا چند روز پیش من هم درگیر مشکلات ریز و درشت خودم بودم.

    ولی همه چیز عوض شدم . فهمیدم عزیزترین کسم مریض شده . کسی که جونم به جونش بسته هست . کسی که برای دیدن لبخندش حاضرم جونم رو هم بدم.

    الان همه مشکلات قبلیم بی ارزش شده .همه چیز. همه شک هام همه دردهام از مشکلات قبلیم که هر کدومش میتونست هر کسی رو داغون کنه.

    الان فقط میخوام اون خوب بشه. فقط همین . و حاضرم به خاطرش جونم رو هم بدم.

    نمیدونم چرا این چیزها رو تو تاپیک تو نوشتم .نمیخواستم چیزی بنویسم . ولی نوشتم که حسم رو بگم .که چقدر دنیا و مشکلاتش بی ارزشه.چقدر دغدغه های

    قبلیم الان به نظرم مسخره میان.

    کاش هیچ چیز نداشته باشم هیچ آینده ای هیچ شغلی هیچ پولی . فقط مادر عزیزم خوب بشه
    هر مرحله ای از زندگی برای ادما اتفاقاتی پیش میاد مشکلات وگرافتاریهایی به وجود میاد که هر بار فکر میکنیم این دفعه سخت تره تحملش مشکلتره به مشکلات قبلی میخندیم و میگیم اونا در برابر این چیزی نبودن کاش این حل بشه بقیه مهم نیست این همیشه تو زندگی تکرار میشه الا آخر مثل شکست تو یه مرحله زندگی کار و عشق و مرگ عزیزی یا مریضی کسی که دوسش داری ووووو...... برای من که زیاد پیش میاد
    الان هم مشکلاتی دارم شاید در نظر خیلیا بی ارزش یا مسخره به نظر برسن ولی اگه جای اون طرف باشی وشرایطش درک کنی وببینی بعد متوجه میشی مشکل هیچکس برای خودش کوچیک نیست شاید درد من الان کمتر از درد تو از مریضی مادرت نباشه شرایط ومشکلمون شاید فرق داشته باشه ولی دردمون مطمئن باش یه اندازه است من تو رو درک میکنم چون درد کشیده هستم امیدوارم مادرت هر چه زودتر سلامتیش به دست بیاره براش دعا میکنم اگه خدا بشنوه.
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  2. 3 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 22 مرداد 95), هلیاجون (چهارشنبه 20 مرداد 95), باغبان (چهارشنبه 20 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.