سلام دوست من. خوبه که برای گفتن حرفت به این مکان اعتماد کردی.
نمی خوام تو ذوقت بزنم. ولی فکر نکنم برای مشاوره دوست یابی اینجا، شخصی همراه باشه.
امید واره اشتباه کرده باشم، و شما هدف و نیت ات به قصد ازدواج باشه.
در هر صورت قبل از اینکه بری سمت مورد اون دختر فکر میکنم، لازم هست خودت رو بشناسی،
اعتماد به نفس ات چه طوره؟
در برخورد با آدم ها، رابطه ات چه طوره؟
تو تاکسی یا اتوبوس، برات راحت با یه نفر ارتباط بگیری؟ سر صحبت رو باز کنی؟
میدونی دنبال چی هستم؟ مي خوام بفهمي كه ادم با اعتماد به نفسي هستي يا نه؟ آدم برونگرايي يا درونگرا؟
اگر تو اين زمينه ها ضعف داري، اول رو خودن كار كن و بعد اقدام كن، اگر هم كه از روي حيا نمي توني اقدام كني، با يكي از اعضاي خانواده ات ( مونث) كه با هاش راحتي، در ميان بزار ، كه برات پا پيش بزاره.
دوست خوبم، اگر قصد دوستي داري، من نمي تونم راهنمايي كنم، چون تجربه اي ندارم. ولي اين جور كه از همدردي فهميدم، با دوستي هاي دختر و پسر مخالف هست ( البته خودم هم تمايل ندارم)
اگر هم نيت ات اينه كه به قصد ازدواج اقدام كني، اول ببين شرايط اش رو داري؟ بعد اقدام كن! اگر هم آدم احساسي هستي توصيه ميكنم، رابطه دوستي قبل از ازدواج نداشته باش، كه تو انتخاب ات خيلي تاثير ميزاره!
موفق باشي








علاقه مندی ها (Bookmarks)