به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 مرداد 94 [ 14:06]
    تاریخ عضویت
    1394-5-09
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    360
    سطح
    7
    Points: 360, Level: 7
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 34.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 32 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    درود
    سپاس از دوستانی که راهنمایی های بسیار خوب و کاملی انجام دادند

    جناب b3hnam بعضی اوقات لازمه موقع مشاوره دادن رک باشیم و واقعیت ها را همانگونه که هست بیان کنیم بدون کم و کاست.اینگونه روابط قبل از ازدواج فقط باعث ایجاد احساسات بین دونفر و وابستگی میشه که بخاطر این موضوع و اینکه زمانی که در کنار هم سپری میکنند و شناختی که از هم بدست می اورند ناقص هستش فرد در انتخاب شریک زندگی دقت کافی و لازم را نخواهد داشت.
    ایشون اگر واقعا قصدش ازدواج خوب خیلی شیک و رسمی با خانوادش بیاد جلو و خواستگاری کنه و نشان بده که در تصمیمش قاطع هستش و مسئولیت پذیر اینکه دختر مردم را بلاتکلیف بزاری و رابطه دوستی برقرار بکنی و طرف مقابلت را بخودت وابسته بکنی فکر نکنم اینکار درست باشه.
    دخترخانوم ها بیشتر با احساسشان تصمیم میگرند تا اینکه منطقی باشند و این موضوع بخصوص در مورد مسئله بسیار مهم انتخاب شریک زندگی تاثیر بسیار منفی داره در تصمیم گیری که میکنند برای همین نیاز هست بصورت کاملا جدی و قاطع به مراجعه کننده اخحطار داده بشه.اینکه ایشون چه تصمیمی بگیرند بخودشان مربوط میشه ما وظیفه داریم که نتیجه احتمالی رفتاری که دارند را برای ایشون بیان بکنیم.

    - - - Updated - - -

    دردِ ناجوریست عاشق‌پیشگی، باور بکن!
    چشمِ عاشق، کور وُ گوشش، بیشرف‌ کَر می‌شود!

    هرچه می‌گویند: لامَصّب! وفا افسانه اَست
    گوشِ چپ، دروازه هست وُ راستش دَر می‌شود
    من کاملا موافق حرف شما هستم اما برای کمک به ایشون بدون این همه خشم و این همه تندی هم میشه این مفهوم را رساند چون شرایط ایشون الان طوری نیست که منطق را بدونن و اینو چون تجربه کردم میگم همه حرفا درست اما میشه باز آروم تر و با کمی ملایمت همین مفهوم رو خیلی محکم تر و بهتر به ایشون متذکر شد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید b3hnam تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 27 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.