به همین خاطر هست که مشاورها میگن رابطه های نامزدی یا دوستی (که طرفین هیچ تعهد کتبی نسبت به هم ندارن!) رو زیاد طولانی نکنید و هرچه زودتر با خانواده ها مطرح کنید و اگه به نتیجه رسید که عقد و عروسی اگه هم نرسید قطع کامل رابطه.
تشکرشده 271 در 111 پست
به همین خاطر هست که مشاورها میگن رابطه های نامزدی یا دوستی (که طرفین هیچ تعهد کتبی نسبت به هم ندارن!) رو زیاد طولانی نکنید و هرچه زودتر با خانواده ها مطرح کنید و اگه به نتیجه رسید که عقد و عروسی اگه هم نرسید قطع کامل رابطه.
khaleghezey (سه شنبه 27 مرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)