به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اسفند 95 [ 04:23]
    تاریخ عضویت
    1393-9-26
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    2,311
    سطح
    29
    Points: 2,311, Level: 29
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    55

    تشکرشده 86 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام میشل عزیز و مهربان
    سال نو رو بهت تبریک میگم
    راستش من تقریبا تاپیکهایی که شما در مورد شخص خودتون مینویسید رو دنبال میکنم
    من تاپیکهایی که در مورد خودتون مینویسید رو بهتر درک میکنم تا پاسخهاتون رو در سایر تاپیکها
    یه تاپیک که بهمن ماه گذاشتی و با مینوش جلو رفتی؛اون رو خیلی دوست داشتم. در مورد توقعی که دیگران ازت داشتن و میزان برقراری ارتباطی که تو مدنظرت بود. چندبار خوندمش و نکات خوب و جالبی یاد گرفتم. از این بابت ازت ممنونم
    راستش من هم مشکلاتم تقریبا شبیه مشکل شماست.
    همون دو لایه و ناراحتی و ...
    خیلی در مورد خودم کنکاش میکنم. یه دوره اینقدر رو به افراط رفتم که احساس کردم به خودم زخم میزنم و به علاوه صدای اطرافیانم در اومد.
    من مشکل صمیمیت رو به شدت بیشتری دارم. اینکه برای خیلی ها صمیمی هستم و خودم کسی رو صمیمی نمیبینم.
    راستش الان در مرحله کشف و شهودم.
    6ماه پیش کتابی رو خوندم که خیلی بهم کمک کرد. و چندبار تصمیم داشتم معرفیش کنم. هرچند که از بحث تو و مینوش مبنی بر شخصیت مهرطلبی و برتری طلبی تصور میکنم که مطالعه کرده باشی.
    کتاب:عصبیت و رشد آدمی. نوشته کارن هورنای. ترجمه محمد جعفرمصفا
    شاید مفید باشه برات.
    اگه راه حلی پیدا کردی، قید کن. اینجا یه میشل دیگه هم وجود داره.
    ممنونم
    من با گوشی تایپ کردم.امیدوارم که عکس نشه نوشته هام.

    - - - Updated - - -

    من به کمک این کتاب خیلی ازتعارضهای وجودم رو پیدا کردم و تا حدودی دلایل و ریشه های اون رو پیدا کردم. الان تا حدودی بهترم
    افرادی که متوجه مشکلاتشون هستن و در واقع تعارض رو در کارهاشون ناخودآگاه یا خودآگاه درک میکنن بیشتر دنبال کنکاش هستن.
    حداقل که من اینطورم.
    خوشحال میشم اگر بتونم بهت کمکی کنم و با کمک همدیگه این مشکلات به ظاهر پیچیده ولی در واقع ساده رو حل کنیم

  2. 6 کاربر از پست مفید Blue friend تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 07 فروردین 94), meysamm (جمعه 07 فروردین 94), Mr.Anderson (جمعه 11 اردیبهشت 94), پری وش (دوشنبه 24 فروردین 94), میشل (چهارشنبه 05 فروردین 94), شکوه (دوشنبه 10 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیایید تا بخندیم....
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 25 آبان 92, 15:34
  2. بیایید همدیگر را ببخشیم
    توسط بالهای صداقت در انجمن هیجانات و احساسات
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 26 دی 88, 07:42
  3. بیایید از عشق صحبت کنیم
    توسط parnian1 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 آبان 88, 21:53
  4. از دام ترس بیرون ببایید !
    توسط ani در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 30 خرداد 88, 08:56
  5. بیایید کمی بیندیشیم
    توسط tina در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 اسفند 86, 16:53

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.