به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 95 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1393-1-03
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,112
    سطح
    27
    Points: 2,112, Level: 27
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 174 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ساناز بغدادی نمایش پست ها
    سلام 22 سالمه و 9 ماهه که نامزد کردم
    همسرم از همه لحاظ خیلی خوبه و مشکل اخلاقی نداره
    مشکل از منه که خیلی زود رنجم و کافیه یه بار اونو نامرتب و شلخته ببینم زود ازش سرد می شم
    همش ازم می پرسه که ایراد من چیه ؟من روم نمی شه بهش بگم از لباسایی که می پوشی راضی نیستم
    واقعا شاید از نظر همه مشکل مزخرفی باشه ولی من خیلی حساس شدم و واقعا دوست ندارم حتی یه لحظه کنارش بشینم و فقط بهش می گم منو ببر خونمون و اونم خیییییلی ناراحت می شه و حق هم داره...چی کار کنم که این حساسیتم از بین بره؟یا چطودی بهش بگم که دست از لباساش بر داره؟واقعا بی صبرانه منتظرم لباساش پاره پوره بشه که دیگه نپوشه اونارو
    سلام

    موضوع شما زیاد سخت نیست فقط کمی نیاز به سیاست های زنانه دارد

    چند نکته در مورد انتقاد خدمتتون عرض کنم

    ابتدا اینکه اگر طرف مقابلت رو خوب میشناسی و میدونی که انتقادت جواب مثبت میده و طرف مقابل رفتار و . . . خود رو اصلاح میکند انتقاد کنید در غیر این صورت انتقاد نکنید که خود رو خسته میکنید

    هیچ وقت نگو " همیشه " مثلا به طرف مقابل میگی تو همیشه بد لباس بودی اینجوری طرف مقابلت گارد دفاعی میگیره و هیچ چیز رو قبول نمیکنه بهتره بجای همیشه از " گاهی " استفاده کنیم مثلا گاهی لباسات مناسب مجلسی که میرویم نیست

    هیچ وقت با دیگران مقایسه اش نکیند نگویید فلانی رو ببین چقدر خوش تیپه بهتره بگوییم اگر این لباس رو بپوشی وای نمیدونی چقدر دوس داشتنی میشی

    بدترین مکان برای انتقاد در جمع خانواده و یا اطرافیان است شخصیت طرف مقابل له له میشه بهترین مکان خلوت های خصوصی دو نفره است

    گاهی افراد با خشونت تمام انتقاد رو شروع میکنند چنان انتقاد میکنه که طرف مقابل از همان ابتدا گارد رو محکم میگیره و کار به بحث و درگیری میرسد . سعی کنید انتقادات رو با صحبت های مثبت شروع کنید مثلا اقای x چقدر تو مهربونی یا اون هدیه ات رو هربار نگاه میکنم بیشتر لذت میبرم تو چقدر خوش سلیقه ای و . . .

    صحبت های خود رو با مثبت نگیری تمام کنید مثلا انتقادت رو به هر نحوی انجام دادی در انتها جملاتی مثل تو میتونی این مشکل رو حل کنی یا من به تو اعتماد کامل دارم میدونم که بهترین تصمیم رو میگیری و . . .

    گاهی در هنگام انتقاد طرف مقابل از خود دفاعی انجام میده که روح و روان ادم رو بهم میریزه مثلا میگه همینه که هست بدترین کار اینکه شما عصبانی بشوید شک نداشته باشید کار به درگیری خواهد رسید و به هدفتون که نمیرسید هیچ یک مشکل دیگه هم به مشکلات خودتون اضافه کرده اید

    بعضی از افراد به قول معروف سریع دوزاریشون میفته و سریع مطلب رو میگیرن همین که احساس کردی طرف متوجه صحبت شما شد موضوع رو تمام کن امکان اینکه در ادامه شما رفتار یا حرفی بزنید که کار را خراب کند وجود دارد

    مشکلاتی مثل مشکل شما راه حل هایی مثل هدیه دادن دارد - لباسی که دوس داری بهش هدیه بده و بگو دوس دارم اکثرا در این لباس ببینمت و . . .

    ----------------

    این نکات و ساسیت زنانه رو که بکار ببری مشکلت حل میشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید ذمانح تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 20 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.