با عرض سلام خدمت دوستان عزیز
ممنون از بابت وقتی که برای حل مشکلات من میگذارید
شوهرم کوه رفت ومن هم رفتم تولد برادر زاده ام. ولی در تمام مدت تولد دلم گرفته بود . حس بدی داشتم من واقعا نمیدونم چگونه از این من مغرور طلاق بگیرم . همش افکار منفی میاد سراغم. اونروزی که با هم دعوا کردیم و اشتی کردیم همش فکر میکنم برا چی من اشتی کردم برا چی نرفتم. احساس میکنم تو هیچ یک از تصمیم هایی که میگیرم ثابت قدم نیستمو این موضوع خیلی اذیتم میکنه. من واقعا نمیدونم چطور بعضی از اخلاق های بد خودم رو اصلاح کنم. شوهرم چند ساعت بعد میاد خونه صعود کردند و تو راه برگشت هستند و من مطمعن هستم که با روی خوش ازش استقبال نخواهم کرد
اقای خاله قزی منم با شما موافق هستم یکی بیاد این گوشی رو بکوبه رو سر من شاید اصلاح شدمتو رو خدا به من راهکار نشون بدین من چطور این اخلاقم رو درست کنم که یه کم سیاست داشته باشم .اصلا از ته دلم نمیاد بهش محبت کنم از دوست نداشتنه یا از خودخواهی نمیدونم بخدا
![]()







تو رو خدا به من راهکار نشون بدین من چطور این اخلاقم رو درست کنم که یه کم سیاست داشته باشم .اصلا از ته دلم نمیاد بهش محبت کنم از دوست نداشتنه یا از خودخواهی نمیدونم بخدا

علاقه مندی ها (Bookmarks)