به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 دی 04 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-3-16
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    9,936
    سطح
    66
    Points: 9,936, Level: 66
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 113 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط flower222 نمایش پست ها
    ی عادت بدی که همسرم داره اینه که وقتی ی مسئله ای پیش می اد حتی ممکنه خیلی پیش پا افتاده باشه اما می ره تو خودش و از همه چی نا امید می شه و سرد رفتار می کنه و این رفتارش بعضی وقتا هفته ها طول می کشه و عادت بد منم اینه که این جور وقتا بهش پیله می کنم و هر چی اون از من دور می شه من بیش تر می رم طرفش و منم روحیمو از دست می دم و کنترلم رو احساساتم کم می شه و این کارم باعث می شه اونم تلاشی برای از بین بردن این عادتش نکنه .......
    وقتی این مسئله پیش می اد من واقعا نمی دونم باید چی کار کنم.....
    سلام

    شما که باز حرف خودتون رو میزنید. اینقدر تو رفتار خودتون به دنبال دلیل نباشید. یه مقدار باید کلی تر نگاه کنید.

    طبق شناختی که من از مردا دارم دلیل بهونه گیر شدن و قهر کردن نامزدتون، همون مورد اولیه که تو پست قبلی گفتم.

    مطمئن باشید این نوع رفتار ایشون به خاطر اشتباهات موردی شما نیست.

    همین که میگید میره تو فکر یعنی اینکه یه جورایی از انتخابش که شما باشید ناراضیه. البته ببخشید رک گفتم ولی اینو گفتم که شما هی نرید دنبال اینکه برای رفتارهای نامزدتون هزار و یک دلیل بتراشید که خدایا کجای رفتارم اشتباه بود؟ مگه من چی بهش گفتم؟ و ....

    خلاصه بگم نامزدتون دلش از چیز دیگه ای گرفته و در حالت کلی ناامید هست و با این کاراش میخواد که شما اینو بفهمید.

    امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشید.

    البته نامید نباشید همه اینا راه حل داره

  2. 2 کاربر از پست مفید mansor تشکرکرده اند .

    مقیمی (یکشنبه 08 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حس میکنم هیچکی دوسم نداره
    توسط daryaaram در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:34
  2. لطفا گوسفند نباشید
    توسط ani در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اردیبهشت 89, 19:47
  3. عروسـک
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اسفند 88, 19:33
  4. بوسه ها
    توسط گرد آفرید در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 فروردین 87, 22:47
  5. مشکلات من و عروسم
    توسط خاله نرگس در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 اسفند 86, 21:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.