
نوشته اصلی توسط
flower222
ی عادت بدی که همسرم داره اینه که وقتی ی مسئله ای پیش می اد حتی ممکنه خیلی پیش پا افتاده باشه اما می ره تو خودش و از همه چی نا امید می شه و سرد رفتار می کنه و این رفتارش بعضی وقتا هفته ها طول می کشه و عادت بد منم اینه که این جور وقتا بهش پیله می کنم و هر چی اون از من دور می شه من بیش تر می رم طرفش و منم روحیمو از دست می دم و کنترلم رو احساساتم کم می شه و این کارم باعث می شه اونم تلاشی برای از بین بردن این عادتش نکنه .......
وقتی این مسئله پیش می اد من واقعا نمی دونم باید چی کار کنم.....
علاقه مندی ها (Bookmarks)