این مشکلات و بحثای اول زندگی برای همه پیش میاد به جدایی فکرنکن.
باید به هم دیگه وقت بدید.
مردا لازم دارن بعضی موقع ها برن تو لاک خودشون کسیم کارشون نداشته باشه تا خوب فکر کنن.
اگه میدونی دوست داره و عاشقته این وقتو بهش بده.
اونم نه به حالت قهر بلکه بهش بگو که دوستش داری و همیشه در کنارشی بعد بزار بره تولاک خودش. مطمئن باش با عشق برمیگرده.
باهاش بحث نکن. هر وقت عصبانیه فقط گوش بده. بزار فکر کنه عصبانیتشو میفهمی و بعد که خوب آروم شد اگه آمادگی شنیدن داشت یه کم توضیح بده نه بصورت حق به جانب.
ازش کمک بخواه که چطور رفتار کنی .کمک بخواه. عاجزانه نه با عصبانیت.
اینا همه رو که گفتم من بهشون میگم تمنای عشق. اگه میتونی بی غرور بگو یا علی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)