درود بانو
اولا تا جایی که میتوانی ایشون را عصبانی نکنید.
در دعوا خواهشا وقتی میبینی عصبانیه براش دلیل منطقی نیار اولین کارت سعی کن فورکش کردن عصبانیتش باشه ما مردا وقتی عصبانی میشیم یکم بیمنطق میشیم.اول آرامش را حکم فرما کن بعد دلایل منطقی خودتان در وقت مناسب بیان کنید
عموما باید فرد را آرام کنی. سایر بحث ها و موضوعات می ماند برای وقتی که او به آرامش می رسد.
تا جایی که میتوایند از بقول معروف دهن به دهن کردن با ایشون خودداری کنید.
بعضی وقتا بنظر من یکچیزایی را هرچند قبول ندارید ولی اگه تاثیر زیادی نداره ازش بگذرید
فکر کنم بعضی وقتا از خواسته های کوچیکمون کوتاه بیایم بهتر از این باشه که بخوایم کار را به عصبانیت و فحاشی بکشین بقول معروف قبل اینکه اتفاق بوفته روی آتیشش آب بریزیم.
سعی کنید اعتماد بنفس ایشون را بالاببرید.ما مردا همسرانی را دوست داریم که درسته مدرکشون بالاتر باشه یا حتی حقوق داشته باشن و مثل شما کار دولتی و اینو هیچوقت یادآوری نکنن(یعنی توی سرمون نزنن)چون به غرورمون برمیخوره
بقول مدیر همدردی عزیز درسته شوهر شما عصبانی میشه و بددهنی میکنه ولی این موضوع باعث نمیشه شما حرفتان را نزنید فقط باید روشت را تغییر بدی برای بیان صحبت هایی که میخوای انجام بدی که اینم مستلزم کسب مهارت خاص خودشه در برقراری درست ارتباط با شوهر.قدرت مرد در بازوانش است و قدرت زن در زبانش و عشوه و نازی که داره
این لینک را در صورت داشتن وق مطالعه فرمایید(مقالات مربوط به خانواده)
http://www.hamdardi.net/forum18.html
این مقاله راحتما بخوانید(مقابله با پرخاشگری همسر)
http://www.hamdardi.net/thread-13716.html
با اجازه من یه سرچی در تالار کردم و چنتا لینک مناسب از کاربرایی که مشکل شما داشتند پیدا کردم فکر کنم خوب باشه یه مطالعه ای داشته باشید.
این لینک خیلی خوبه
http://www.hamdardi.net/thread-31818.html
http://www.hamdardi.net/thread-402.html
ولی در کل بنظر من این حرکت شوهر شما یه علتی داره و باید بگردی شما اون علت را پیدا کنید و سعی کنی حلش کنی.توی تالار وقتی جستجو کردی بانوانی بودن با مشکلاتی بدتر از شما که توانستند با کمک مشاورین تالار همدردی این مشکل را حل کنند.انشالله مشکل شما هم حل میشه فقط صبر میخواد و کسب مهارت و انجام دادن اونها
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
ویرایش توسط khaleghezey : دوشنبه 18 فروردین 93 در ساعت 10:07
علاقه مندی ها (Bookmarks)