به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    اولا تا جایی که میتوانی ایشون را عصبانی نکنید.
    در دعوا خواهشا وقتی میبینی عصبانیه براش دلیل منطقی نیار اولین کارت سعی کن فورکش کردن عصبانیتش باشه ما مردا وقتی عصبانی میشیم یکم بیمنطق میشیم.اول آرامش را حکم فرما کن بعد دلایل منطقی خودتان در وقت مناسب بیان کنید عموما باید فرد را آرام کنی. سایر بحث ها و موضوعات می ماند برای وقتی که او به آرامش می رسد.

    تا جایی که میتوایند از بقول معروف دهن به دهن کردن با ایشون خودداری کنید.

    بعضی وقتا بنظر من یکچیزایی را هرچند قبول ندارید ولی اگه تاثیر زیادی نداره ازش بگذرید
    فکر کنم بعضی وقتا از خواسته های کوچیکمون کوتاه بیایم بهتر از این باشه که بخوایم کار را به عصبانیت و فحاشی بکشین بقول معروف قبل اینکه اتفاق بوفته روی آتیشش آب بریزیم.

    سعی کنید اعتماد بنفس ایشون را بالاببرید.ما مردا همسرانی را دوست داریم که درسته مدرکشون بالاتر باشه یا حتی حقوق داشته باشن و مثل شما کار دولتی و اینو هیچوقت یادآوری نکنن(یعنی توی سرمون نزنن)چون به غرورمون برمیخوره

    بقول مدیر همدردی عزیز درسته شوهر شما عصبانی میشه و بددهنی میکنه ولی این موضوع باعث نمیشه شما حرفتان را نزنید فقط باید روشت را تغییر بدی برای بیان صحبت هایی که میخوای انجام بدی که اینم مستلزم کسب مهارت خاص خودشه در برقراری درست ارتباط با شوهر.قدرت مرد در بازوانش است و قدرت زن در زبانش و عشوه و نازی که داره
    این لینک را در صورت داشتن وق مطالعه فرمایید(مقالات مربوط به خانواده)
    http://www.hamdardi.net/forum18.html

    این مقاله راحتما بخوانید(مقابله با پرخاشگری همسر)

    http://www.hamdardi.net/thread-13716.html


    با اجازه من یه سرچی در تالار کردم و چنتا لینک مناسب از کاربرایی که مشکل شما داشتند پیدا کردم فکر کنم خوب باشه یه مطالعه ای داشته باشید.

    این لینک خیلی خوبه

    http://www.hamdardi.net/thread-31818.html

    http://www.hamdardi.net/thread-402.html


    ولی در کل بنظر من این حرکت شوهر شما یه علتی داره و باید بگردی شما اون علت را پیدا کنید و سعی کنی حلش کنی.توی تالار وقتی جستجو کردی بانوانی بودن با مشکلاتی بدتر از شما که توانستند با کمک مشاورین تالار همدردی این مشکل را حل کنند.انشالله مشکل شما هم حل میشه فقط صبر میخواد و کسب مهارت و انجام دادن اونها
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : دوشنبه 18 فروردین 93 در ساعت 10:07

  2. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 18 فروردین 93), del (دوشنبه 18 فروردین 93), maadar (پنجشنبه 22 خرداد 93), sara.r (چهارشنبه 01 مهر 94), بی نهایت (دوشنبه 18 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 19 فروردین 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 اردیبهشت 98 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    6,982
    سطح
    55
    Points: 6,982, Level: 55
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 168
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    116

    تشکرشده 84 در 51 پست

    Rep Power
    32
    Array
    آقای خاله قزی به نظرشما وقتی همسرم سر یک موضوع بسیار پیش و پا افتاده که خیلی راحت میتونه در موردش حرف بزنه، چون نظر من باهاش مخالفه، فقط داد میزنه و به چشمای من خیره میشه و فقط فحاشی می کنه و من و خانوادمو فقط تحقیر می کنه چه رفتاری باید در برابرش داشته باشم تا دیگه تکرارش نکنه
    خسته شدم از سکوت در برابر دادوبیدادش


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.